نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۱

تاریخ انتشار نسخه کنسولی Divinity: Original Sin 2 مشخص شد [E3 2018]

کمپانی باندای نامکو در آستانه نمایشگاه E3 2018، تاریخ انتشار نسخه‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان بازی Divinity: Original Sin 2 را اعلام کرد. 

Divinity: Original Sin 2 یک بازی نقش آفرینی محصول استودیو لارین است که نسخه نهایی آن در سال ۲۰۱۷ برای کامپیوتر منتشر شد و توانست نمره‌های فوق العاده‌ای هم دریافت کند. این بازی پس از مدتی برای انتشار روی ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 هم تایید شد و حال در جدید‌ترین اخبار بازی و در آستانه نمایشگاه E3 2018، کمپانی باندای نامکو، ناشر نسخه‌های کنسولی این بازی، با انتشار توییتی تاریخ انتشار دقیق Divinity: Original Sin 2 روی Xbox One و PS4 را اعلام کرد. 

بر این اساس بازی Divinity: Original Sin 2 در تاریخ ۹ شهریور برای کنسول‌های مذکور منتشر خواهد شد. سازندگان برای نسخه‌های کنسولی تغییراتی مثل عوض کردن رابط کاربری را در نظر گرفته‌اند که نتیجه آن‌ها، اجرای بهتر بازی روی کنسول خواهد بود. در صورتی که پیش از این بازی Divinity: Original Sin 2 را تجربه نکرده‌اید، برای آشنایی بیش‌تر با آن می‌توانند بررسی بازی را در زومجی بخوانید. Divinity: Original Sin 2 از ما نمره ۹ را دریافت کرد و خلاصه نقد آن به شرح زیر است:

ما در دورانی زندگی می‌کنیم که کم‌تر استودیویی سراغ ساخت بازی‌های نقش‌آفرینی کلاسیک می‌رود. با این حال، استودیو لارین با خلق بازی Divinity: Original Sin II ثابت کرده که این بازی‌ها هنوز هم می‌توانند به تجربه فوق‌العاده‌ای تبدیل شوند و قادر هستند ساعت‌های طولانی مخاطب را سرگرم کنند. وجود یک سری مشکلات ریز به هیچ‌وجه نمی‌تواند به تجربه بازی Divinity: Original Sin II آسیبی وارد کند و این بازی در طول گیم‌پلی حداقل ۶۰ ساعته‌اش، یک تجربه عالی و شدیدا سرگرم‌کننده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده