// دوشنبه, ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Bus Rush 2

بازی اندروید و آیفون Bus Rush 2 تجربه‌ای مشابه بازی فوق‌العاده محبوبت Subway Surfers است که با حالت چندنفره بازیکنان را وارد رقابت می‌کند.

بازی اندروید و آیفون Subway Surfers را بدون شک می‌توانیم یکی از محبوب‌ترین و اعتیادآور‌ترین بازی‌های منتشر شده برای موبایل تلقی کنیم. در این بازی باید با پسرکی شیطان از دست بازرس و سگش فرار کنید و از قطار‌هایی که به سمت‌تان می‌آیند جا‌خالی دهید. بازی هم در زمینه گیم‌پلی و هم در زمینه گرافیک با وجود سادگی، بسیار جذاب بود و هنوز هم بعد از گذشت چند سال از زمان انتشار آن می‌توانیم این بازی را سرگرم‌کننده بدانیم. با این حال، محبوبیت Subway Surfers حس خلاقیت استودیوهای مستقل را برانگیخته و تاکنون بازی‌های مشابهی را با خصوصیات متفاوت شاهد بوده‌ایم، از بازی کلاه قرمزی بگیرید که در کوچه‌های تهران می‌دوید بگیرد تا بازی‌های استودیوهای خارج ایران که هر کدام سعی‌کرده‌اند تا ویژگی متفاوتی را ارائه دهند. در این مقاله می‌خواهیم بازی Bus Rush 2 را معرفی کنیم که با وجود کپی برداری از بازی Subway Surfers، محصولی زیبا با ویژگی آنلاین محسوب می‌شود.

بازی Bus Rush 2
بازی Bus Rush 2
بازی Bus Rush 2
حالت چهار نفره آنلاین Bus Rush 2،‌ امکان رقابت بازیکنان را فراهم کرده است

با آغاز بازی باید پسرک را برای دویدن در خیابان هدایت کنید. مشابه با سایر بازی‌های رانر، شخصیت اصلی در  Bus Rush 2 به صورت خودکار می‌دود و تنها وظیفه شما پرش، حرکت به طرفین و رد شدن از زیر موانع در سریع‌تر زمان ممکن است. Bus Rush 2 مکانیزم گیم‌پلی کاملا یکسانی با Subway Surfers دارد، در نتیجه اگر در این بازی استاد شده باشید، در Bus Rush 2 نیز می‌توانید بدون نگرانی به تمام کردن مراحل بپردازید. برخلاف حالت بی‌پایان Subway Surfers در Bus Rush 2 شاهد حضور سه حالت کاملا متفاوت هستیم. در اولین حالت باید با ورود به بخش مراحل، با انجام اهداف مشخص شده مراحل را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید. به ویژه در حالت کمیپن مراحل بازی تنوع زیادی دارند و همین موضوع جذاب این بازی را نسبت به Subway Surfers افزایش داده است. با توجه به وجود تنوع زیاد در شخصیت‌ها و پوشش آنها باید با تمام کردن مراحل به مرور لباس‌های جدید را آزاد کنید و ویژگی‌های جدید به دست بیاورید. اما در کنار حالت کمپین علاقمندان به رقابت بی‌پایان و بخش چندنفره نیز می‌توانند با نصب Bus Rush 2 به ثبت رکورد یا پیروزی در رقابتی نفس‌گیر با سایر بازیکنان بپردازند. به ویژه در بخش چند نفره ویژگی‌ها جدیدی از جمله آیتم‌هایی برای از میان برداشتن رقبا در دسترس‌ بازیکنان قرار می‌گیرد و باید با استفاده به موقع از این آیتم‌ها، در رقابت اول شوید.

Bus Rush 2 گرافیک و طراحی جذابی را نسبت به رقبا دارد. هرچند با گرافیک و طراحی مشابهی با بازی Subway Surfers روبه‌رو هستیم، اما هنوز هم می‌توانید با ورود به مراحل از پاورآپ‌ها مانند آهن‌ربا یا راکت استفاده کنید و با جمع‌آوری سکه‌ها ویژگی‌های خود را ارتقاء دهید. به ویژه در رابطه با تنوع ظاهری بازی، Bus Rush 2 رنگارنگ و جذاب است. اما مانند خیلی از بازی‌های موبایل، موسیقی و صداگذاری چندانی را در Bus Rush 2 شاهد نیستیم. در حقیقت در این بازی انتظار چندانی را نیز از موسیقی نداریم و تک آهنگ‌هایی که در جریان بازی شنیده می‌شود، در جایگاه خود رضایت‌بخش هستند.

دانلود از آپارات

بازی Bus Rush 2 یک رانر عالی است که در کنار بخش بی‌پایان و مرحله‌ای، امکان رقابت با سایر بازیکنان در حالت چندنفره را فراهم کرده است. در بخش چندنفره آنلاین تا چهار بازیکنان می‌توانند در مسیری مستقیم با یکدیگر رقابت کنند و با استفاده به موقع از آیتم‌ها برای اول شدن تلاش کنند. توسعه‌دهنده همینطور چالش‌های مختلفی را در طول مراحل تدارک دیده است تا بازیکنان را هرچه بیشتر به ادامه ترغیب کند. این بازی اکنون برای اندروید و iOS در دسترس قرار دارد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Bus Rush 2


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده