نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۲

وارن بیتی و فی داناوی بار دیگر برنده بهترین فیلم مراسم اسکار 2018 را معرفی خواهند کرد

طبق خبرهای منتشر شده، وارن بیتی و فی داناوی قرار است برنده جایزه اسکار بهترین فیلم در مراسم امسال را معرفی کنند.

سال گذشته، هشتاد و نهمین دوره‌ی مراسم اسکار با اتفاقی بسیار عجیب و کم سابقه به پایان رسید. در مراسم اسکار 2017، وارن بیتی و فی داناوی، بازیگران فیلم Bonnie and Clyde (بانی و کلاید)، به‌روی صحنه آمدند تا نام بهترین فیلم را اعلام کنند. بیتی پس از باز کردن پاکت، چند ثانیه‌ای به آن خیره ماند و بعد از کمی تاخیر نام فیلم La La Land (لا لا لند) را به عنوان بهترین فیلم سال ۲۰۱۶ اعلام کرد. با این حال، مدت کوتاهی بعد اعلام شد که اشتباهی پیش آمده و فیلم Moonlight (مهتاب) برنده واقعی و اصلی جایزه بهترین فیلم سال ۲۰۱۶ میلادی است. کمپانی پرایس واتر هاوس کوپرز که مسئولیت نگه‌داری کارت‌ برندگان اسکار را بر عهده داشته است، مسئولیت این اتفاق را بر عهده گرفت و قول داد که در این رابطه تحقیقات وسیعی را انجام خواهند داد.

حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، گفته شده که وارن بیتی و فی داناوی قرار است بار دیگر برنده جایزه اسکار بهترین فیلم سال را در مراسم امسال نیز معرفی کنند. طبق گفته منابع نزدیک به وب‌سایت TMZ، وارن بیتی و فی داناوی قرار است در مراسم اسکار 2018 بازگردند و بار دیگر برنده جایزه بهترین فیلم سال را معرفی کنند. طبق اطلاعاتی که این وب‌سایت منتشر کرده، در حال حاضر بیتی و داناوی در حال تمرین در تئاتر دالبی هستند. منابع نزدیک TMZ که آن‌ها قرار است بار دیگر با یکدیگر روی صحنه حضور داشته باشند و آن‌ها قرار است خیلی سریع برنده جایزه اسکار را دوبار تکرار کنند تا اشتباه سال گذشته دوباره تکرار نشود. داناوی قرار است متن معرفی برنده جایزه اسکار را آغاز و بیتی برنده نام فیلم برنده این جایزه را معرفی کند.

فیلم Call Me by Your Name (مرا با نامت صدا کن)، فیلم Darkest Hour (تاریک‌ترین لحظات)، فیلم Dunkirk (دانکرک)، فیلم Get Out (برو بیرون)، فیلم Lady Bird (لیدی برد)، فیلم Phantom Thread (رشته خیال)، فیلم The Post (پست)، فیلم The Shape of Water (شکل آب) و فیلم Three Billboards Outside Ebbing, Missouri (سه بیلبورد خارج از ابینگ، میزوری)، ۹ فیلمی هستند که نامزد دریافت جایزه اسکار در مراسم امسال شده‌اند و برای دریافت این جایزه با یکدیگر رقابت خواهند کرد. شما در اینجا می‌توانید فهرست کامل نامزدهای اسکار 2018 را مشاهده کنید. 

مراسم Oscar 2018 به میزبانی جیمی کیمل در تاریخ ۱۳ اسفند امسال (۴ مارس ۲۰۱۸) در تئاتر دالبی، هالیوود، شهر لس آنجلس برگزار می‌شود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده