نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۱

بسته الحاقی Overgrowth بازی Skyforge معرفی شد

استودیو Allods Team بسته الحاقی جدیدی را برای بازی Skyforge معرفی کرد که محتوای تازه‌ای را برای بازی به ارمغان می‌آورد.

اگر از طرفداران بازی Skyforge هستید، باید بگوییم که در آینده نزدیک شاهد انتشار محتوای جدیدی برای بازی خواهید بود. در تازه‌ترین اخبار بازی، استودیو Allods Team و کمپانی My.com بسته الحاقی جدیدی را با نام Overgrowth برای این بازی نقش‌آفرینی آنلاین (MMORPG) معرفی کردند که محتوای مختلفی را به همراه می‌آورد.

در وهله اول بازیکنان در این بسته‌الحاقی کنترل یک کلاس کاملا جدید با نام Grovewalkers را در دست می‌گیرند که ماهیت جادویی و ضربات دوربرد از ویژگی‌های آن به شمار می‌آید. علاوه بر این، این بسته الحاقی شامل ماموریت‌های داستانی جدید و چالش‌های تازه‌ای است. همچنین بسته Overgrowth به مانند دیگر بسته‌های الحاقی بازی به صورت کاملا رایگان در دسترس تمام بازیکنان قرار می‌گیرد.

Skyforge

اگر درباره این بازی اطلاع ندارید باید بگوییم که بازی Skyforge یک اثر در سبک نقش‌آفرینی آنلاین (MMORPG) است که وقایع آن در دنیای الیان اتفاق می‌افتد، سیاره‌ای که به محاصره بیگانگان فضایی در آمده است و وظیفه شما محافظت از سیاره خود است. بازیکنان در این بازی باید کاراکتر خود از میان قهرمان‌های مختلفی که از ویژگی و اسلحه‌های مختلف بهره می‌برند، انتخاب و ماجراجویی خود را در دنیای بزرگ بازی آغاز کنند. بازیکنان می‌توانند با انجام حرکات زنجیره‌ای دشمنان خود را از بین ببرند و آیتم‌های آنها را جمع‌آوری کنند، سلاح‌های خود را توسعه دهند و بیگانگان را از سیاره خود دور کنند.

بسته الحاقی Overgrowth در تاریخ بیست و دوم فروردین‌ماه (۱۱ آوریل) برای کاربران کامپیوتر منتشر خواهد شد و این در حالی است که کاربران پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان باید تا تاریخ بیست و سوم فروردین ماه (۱۲ آوریل) برای دسترسی به این بسته صبر کنند. شما می‌توانید دیگر اخبار مرتبط با بازی Skyforge را در صفحه اختصاصی آن مشاهده کنید و نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده