نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۸

واکنش برخی افراد مشهور به فیلم «به وقت شام» ابراهیم حاتمی کیا

چهره‌های مطرحی چون محمد جواد ظریف و عزت الله ضرغامی پس از تماشای فیلم به وقت شام ابراهیم حاتمی کیا درباره آن اظهار نظر کرده‌اند که در ادامه مروری بر آن‌ها خواهیم داشت.

یکی از فیلم‌های حاضر در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر که با استقبال خوبی هم روبرو شده، به وقت شام، ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا است. موضوع این فیلم ایرانی دستگیر شدن دو خلبان ایرانی توسط نیرو‌های داعش در سوریه است و ابراهیم حاتمی کیا سعی کرده در کنار نمایش جنبه‌های احساسی این ماجرا، از حیث اکشن هم فیلم باکیفیتی به مخاطبش ارائه دهد. حال در جدید‌ترین اخبار سینمای ایران، برخی چهره‌های مطرح کشورمان پس از تماشای این فیلم نظرات خود را پیرامون آن به اشتراک گذاشته‌اند که در ادامه نگاهی به برخی از آن‌ها خواهیم داشت. 

محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان، پس از تماشای این فیلم آن را «بی‌نظیر» خوانده و به تصویر کشیدن دلاوری‌های قهرمانان کشورمان در جنگ با داعش را تحسین کرده است. همچنین چهره‌های مطرح دیگری چون نادر طالب زاده، کارگردان و عبدالجبار کاکایی، نویسنده مشهور هم این فیلم را اثری عالی و با‌کیفیت دانسته‌اند. در نهایت عزت الله ضرغامی، رئیس پیشین صدا و سیما، هم یادداشتی در کانال شخصی خود پیرامون این فیلم منتشر کرد که به شرح زیر است:

به وقت شام پرکشش، باورپذیر و پاسخی در خور تحسین به دنیای جهل و خشونت.

برتری های خیره کننده تکنیکی، فضیلت مضاعف آخرین ساخته استاد حاتمی کیاست که بهیچ وجه قابلیت های دراماتیک اثر را تحت‌الشعاع قرار نمی‌دهد.

به وقت شام را با هیچ فیلم دیگری مقایسه نکنید.

شما همچنین برای آشنایی بیش‌تر می‌توانید نقد فیلم به وقت شام را در زومجی بخوانید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده