نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۹

انتشار پوستر بین المللی فیلم Tomb Raider

پوستر بین المللی جدیدی از فیلم Tomb Raider منتشر شده که در آن شاهد حضور شخصیت لو رن با بازی دنیل وو، هستیم.

هفته گذشته، کمپانی برادران وارنر و MGM پیکچرز تصاویر جدیدی از فیلم مورد انتظار توم ریدر (Tomb Raider) را منتشر کردند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پوستر بین‌المللی جدیدی از ریبوت جدید این فیلم اقتباس‌شده از بازی Tomb Raider منتشر شده است. در این پوستر شاهد حضور شخصیت لو رن با بازی دنیل وو، هستیم. او یکی از دوستان بسیار قابل اعتماد لارا کرافت با بازی آلیسیا ویکاندر، در فیلم توم ریدر هست که با او در جزیره‌ای مرموز که قرار است بیشتر اتفاقات فیلم در آن جریان داشته باشد، گرفتار شده است. با توجه به تریلرها و تصاویر منتشر شده، به نظر می‌رسد که این شخصیت قرار است نقش مهمی را در فیلم Tomb Raider داشته باشد و احتمالا به‌همراه لارا نیز از این جزیره نجات خواهد یافت. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

Tomb Raider Poster

آلیسیا ویکاندر در نقش لارا کرافت، والتون گوگینس در نقش ماتیاس ووگل، دومینیک وست در نقش لرد ریچارد کرافت (پدر لارا کرافت)، دنیل وو در نقش لو رن، هانا جان کامن در نقش سوفی، نیک فراست در نقش مکس، امیلی کری در نقش ۱۴ سالگی لارا کرافت، کریستین اسکات توماس در نقش آنا میلر، مایکل اوبیورا در نقش بکستر و آنتونیو آکیل در نقش نیتین، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Tomb Raider حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی فیلم Tomb Raider بر عهده روآر یوتاگ، کارگردان فیلم موج (Wave)، بوده و ژنوا رابرتسون‌-دوورت، نویسنده فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول)، کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته است.

فیلم Tomb Raider قرار است در تاریخ ۱۶ مارس ۲۰۱۸ (۲۵ اسفند ۱۳۹۶) اکران شود. اواخر ماه دی، کمپانی برادران وارنر تریلر جدیدی از این فیلم را منتشر کرده بود. فیلم Tomb Raider جدیدترین اقتباس سینمایی از دنیای بازی‌های ویدیویی است. پیش از این، دو فیلم Lara Croft: Tomb Raider (لارا کرافت: مهاجم مقبره) محصول سال ۲۰۰۱ و فیلم Lara Croft Tomb Raider: The Cradle of Life (لارا کرافت مهاجم مقبره: گهواره حیات) محصول سال ۲۰۰۳، از مجموعه Tomb Raider تولید و منتشر شده بودند. در این دو فیلم، آنجلینا جولی نقش لارا کرافت را بر عهده داشت.


منبع Gamefragger
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده