نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۴۴

تصاویر جدیدی از فیلم Tomb Raider منتشر شد

کمپانی برادران وارنر تصاویر جدیدی از فیلم مورد انتظار توم ریدر (Tomb Raider) با بازی آلیسیا ویکاندر، را منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی برادران وارنر و MGM پیکچرز تصاویر جدیدی از فیلم Tomb Raider را منتشر کرده‌اند. با وجود اینکه ممکن است پیش از این بسیاری از این تصاویر را در تریلرهای منتشر شده این فیلم مشاهده کرده باشید، اما در میان آن‌ها، شاهد تصاویر جدیدی از فیلم توم ریدر نیز هستیم. علاوه بر تصاویر جدید از شخصیت لارا کرافت با بازی آلیسیا ویکاندر، تصاویری از دیگر شخصیت‌های این فیلم از جمله شخصیت هانا جان کامن، والتون گوگینس، دومینیک وست و دنیل وو، و تصاویری از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید این فیلم نیز قابل مشاهده است. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

Tomb Raider Movie Photos

آلیسیا ویکاندر در نقش لارا کرافت، والتون گوگینس در نقش ماتیاس ووگل، دومینیک وست در نقش لرد ریچارد کرافت (پدر لارا کرافت)، دنیل وو در نقش لو رن، هانا جان کامن در نقش سوفی، نیک فراست در نقش مکس، امیلی کری در نقش ۱۴ سالگی لارا کرافت، کریستین اسکات توماس در نقش آنا میلر، مایکل اوبیورا در نقش بکستر و آنتونیو آکیل در نقش نیتین، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Tomb Raider حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. این فیلم، جدیدترین فیلم اقتباس شده از دنیای بازی‌های ویدیویی است و بسیاری امید دارند تا این فیلم بتواند طلسم ساخت فیلم براساس بازی‌های ویدیویی را بشکند. فیلم Assassin’s Creed (اساسین کرید) و فیلم Warcraft (وارکرفت) آخرین اقتباس‌های سینمایی براساس بازی‌های ویدیویی بودند که در طول سال ۲۰۱۶ منتشر شدند، اما هیچکدام عملکرد درخشانی را نه در گیشه و نه در نزد منتقدان نداشتند و طرفداران نیز از این دو فیلم استقبال نکردند.

کارگردانی فیلم Tomb Raider بر عهده روآر یوتاگ، کارگردان فیلم موج (Wave)، بوده و ژنوا رابرتسون‌-دوورت، نویسنده فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول)، کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته است. فیلم Lara Croft: Tomb Raider (لارا کرافت: مهاجم مقبره) محصول سال ۲۰۰۱ و فیلم Lara Croft Tomb Raider: The Cradle of Life (لارا کرافت مهاجم مقبره: گهواره حیات) محصول سال ۲۰۰۳، دو فیلم قبلی مجموعه Tomb Raider بودند که در هر دو فیلم آنجلینا جولی، در نقش لارا کرافت بازی کرده است. اولین نسخه بازی Tomb Raider در سال ۱۹۹۶ منتشر شد و کمپانی اسکوئر انیکس اولین بازسازی این بازی را در سال ۲۰۱۳ منتشر کرد و قسمت دوم این بازی را به نام Rise of the Tomb Raider در سال ۲۰۱۵ منتشر کرد.

فیلم جدید Tomb Raider قرار است در تاریخ ۱۶ مارس ۲۰۱۸ (۲۵ اسفند ۱۳۹۶) اکران شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده