نویسنده: فریده صالحی
// شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۵

مارتین فریمن قرار بود در فیلم‌های Star Wars نقشی داشته باشد

مارتین فریمن به‌تازگی در مصاحبه خود عنوان کرده که پیشتر پیشنهاد ایفای نقشی در سری فیلم جنگ ستارگان (Star Wars) را داشته که در نهایت نتوانسته آن نقش را ایفا کند.

در حال حاضر دو مورد از بزرگ‌ترین مجموعه‌های فیلمی که آثار بسیار خوبی برای آنها تولید می‌شود، مجموعه Star Wars (جنگ ستارگان) و دیگری آثار کمپانی مارول است. در این دو مجموعه آنقدر نقش‌های زیادی وجود دارد که برای هر اثر یک سری بازیگر آمده‌اند و برخی از آنها هم دیگر رفته‌اند. در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون و در طی یک مصاحبه جدید، از مارتین فریمن بازیگر ستاره فیلم Black Panther (پلنگ سیاه) پرسیده شد که آیا علاقه‌ای به پیوستن به دنیای فیلمسازی مجموعه جنگ ستارگان دارد یا خیر. این بازیگر محبوب در طی مصاحبه خود عنوان کرد که او قبلا با مسئولان سازنده سری فیلم Star Wars وارد مذاکره شده و قرار بود نقشی برای او در نظر گرفته شود، اما در نهایت این مذاکره نتایج موفقیت‌آمیزی را به همراه نداشت. زمانی که مصاحبه‌کننده سایت خبری «جو» از او پرسید که آیا او علاقه‌ای به ایفای نقش در سری فیلم جنگ ستارگان دارد و برای رخ دادن این قضیه با عوامل سازنده وارد مذاکره و گفتگو شده است یا خیر. فریمن صحبت‌های خود را به شکل زیر عنوان کرد:

خب، البته، البته که ممکن است. البته نه، نه به طور مستقیم. به طور غیر مستقیم این اتفاق رخ داد، آره. چند سال پیش، من با این دوستان و اعضای تولید صحبت‌هایی داشتم، اما نه، این موضوع اتفاق نیفتاد و به نظرم اینگونه بهتر بود. من فکر می‌کنم بازیگران انگلیسی بهتری نسبت به من وجود دارند که عوامل تولید این مجموعه، آنها را به من ترجیح خواهند داد.

تا به امروز، سری فیلم‌های جنگ ستارگان سابقه بسیار زیادی در استخدام بازیگران انگلیسی داشته است. همینطور جالب است بدانید که اغلب قسمت‌های این مجموعه پرطرفدار در شهر لندن و در کشور انگلیس فیلمبرداری شده‌اند. فریمن زمانی پاسخ خود در رابطه با این موضوع را عنوان کرد که در این مصاحبه در کنار هم‌بازی خود در فیلم پلنگ سیاه یعنی اندی سرکیس نشسته بود. اندی سرکیس هم در دنیای جنگ ستارگان ایفای نقش کرده و نقش شخصیت سوپریم لیدر اسنوک را در فیلم Star Wars: The Force Awakens (جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد) و فیلم Star Wars: The Last Jedi (آخرین جدای: جنگ ستارگان) داشته است. حال مشخص نیست که مارتین فریمن از بیان این حرف‌های خود اشاره‌ای به سرکیس و نقش او در این مجموعه داشته است یا خیر.

ممکن است که مارتین فریمن تا به امروز هیچ نقشی در دنیای Star Wars نداشته باشد اما سابقه او در دنیای سینمایی مارول کمی امیدوار کننده است. این بازیگر ۴۶ ساله انگلیسی در دنیای سینمایی مارول نقش شخصیت اورت کی. راس را ایفا می‌کند. او اولین بار این نقش را در فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) ایفا کرده بود. او در این فیلم یکی از ماموران سازمان سیا بود که وظیفه داشت شخصیت سرباز زمستان (Winter Soldier) را مورد بازجویی قرار دهد. ممکن است این شخصیت آنطور که باید و شاید زمان هنرنمایی روی پرده سینماها را نداشته باشد، اما معرفی بسیار خوب او در این اثر منجر به این شد تا بتواند در اثر دیگر این دنیای سینمایی یعنی فیلم پلنگ سیاه هم به ایفای نقش بپردازد. تعهدات و خصوصیات کلی این شخصیت در فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی کاملا مشخص بود، اما حالا در مورد فیلم پلنگ سیاه نمی‌توان این موضوع را دوباره بیان کرد؛ زیرا در حال حاضر ابهامات زیادی درباره آن وجود دارد.


منبع ComicBook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده