نویسنده: فریده صالحی
// پنجشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۵

تارون اگرتون در قسمت سوم فیلم Kingsman حضور نخواهد داشت

تارون اگرتون به‌تازگی در مصاحبه‌ای اعلام کرده که در قسمت سوم سری فیلم کینگزمن (Kingsman) حضور نخواهد داشت اما به این معنی نیست که در قسمت‌های بعد هم حضور ندارد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تارون اگرتون اعلام کرده که در قسمت سوم سری فیلم Kingsman (کینگزمن) در قالب نقش شخصیت گری «اگزی» انوین حضور نخواهد داشت. در طی مصاحبه‌ای با گزارشگر سایت خبری یاهو موویز، تارون اگرتون در حالی که در رابطه با اثر جدید خود یعنی فیلم Robin Hood (رابین هود) صحبت می‌کرد، این خبر مهم را هم خطاب به طرفدارانش اعلام کرد. به نظر می‌رسد علتی که قرار است به خاطر آن شخصیت اگزی از داستان قسمت سوم سری فیلم کینگزمن کنار گذاشته شود، مربوط به خط داستانی و همچنین جریانات مرتبط با آن است؛ تصمیمی که نویسنده و کارگردان پروژه یعنی متیو وان اتخاذ کرده است. در حال حاضر هنوز مشخص نیست که آیا قرار است بازیگران یا شخصیت‌هایی که در قسمت‌های قبل این مجموعه حضور داشتند، از قسمت جدید کنار گذاشته شوند یا خیر. در حال حاضر هنوز خبری در این رابطه منتشر نشده است.

گزارشگر یاهو موویز سوالاتی را درباره غیبت تارون اگرتون پرسید و این بازیگر جوان در طی مصاحبه‌ی خود اینگونه توضیح داد:

من در قسمت بعدی سری فیلم کینگزمن حضور ندارم. نمی‌دانم که آیا اجازه دارم در این رابطه با شما صحبت کنم یا خیر. غیبت من در این قسمت، دلیل بر این نیست که در قسمت‌های بعدی مجموعه هم حضور ندارم. من حدودا چند روز پیش با متیو وان دیداری داشتم و با او صحبت کردم. ما هیچ مشکلی با هم نداریم و همچنان آن اتفاق نظر در بین ما وجود دارد. موضوع تنها این است که ماجراجویی بعدی او به گونه‌ای است که من در آن حضور ندارم. من فکر می‌کنم که ایده‌ی او برای ساخت قسمت جدید فوق‌العاده جذاب و هیجان‌انگیز است و من خیلی ناراحتم از اینکه نمی‌توانم در این ماجراجویی جدید هم در کنار او حضور داشته باشم. اما این را هم بگویم که قسمت قبلی آخرین باری نخواهد بود که شما اگزی را دیدید.

Kingsman: The Secret Service

شایعه‌هایی که حول محور فیلم Kingsman 3 منتشر شده، حاکی از آن است که این قسمت قرار است روی عملیات «سرویس مخفی» تمرکز داشته باشد؛ عملیاتی که در طی قرن ۲۰ انجام شده‌اند. همین موضوع، مانعی برای حضور اگزی ایجاد می‌کند؛ زیرا قسمت‌های قبلی در ابتدا مربوط به اوایل قرن ۲۱ بود و داستان آن در همان زمان جریان داشت. این شایعه‌ها همچنین به این موضوع اشاره دارند که در داستان این قسمت، نوجوانی به نام کانرد وجود دارد؛ نوجوانی که آرزو دارد تا در جنگ جهانی اول حضور داشته باشد و مبارزه کند. همچنین شخصیت دیگری هم در داستان وجود دارد که ممکن است توسط رالف فاینز ایفا شود.

علاوه بر این، متیو وان اوایل سال جاری میلادی تایید کرد که کارگردانی و نویسندگی فیلمنامه فیلم کینگزمن 3 را بر عهده دارد. او همچنین یکی از تهیه کننده‌های این مجموعه خواهد بود. پیش از اعلام این خبر، در طی اخبار دیگر اعلام شد که متیو وان در حال کار کردن روی قسمت‌های دیگری از سری فیلم کینگزمن و همچنین نسخه ریبوت و بازسازی فیلم Kick-Ass (کیک-اس) است.

در حال حاضر فیلم Kingsman 3 برای اکران در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۱۹ (۱۷ آبان ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.


منبع ign
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده