نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۳ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۶

شایعه: نام رسمی فیلم Avengers 4 ممکن است فاش شده باشد

طبق شایعاتی که اخیرا منتشر شده، نام رسمی فیلم Avengers 4 ظاهرا بالاخره مشخص و فاش شده است.

ماه گذشته، جو و آنتونی روسو که کارگردانی دو قسمت اخیر فیلم Avengers (انتقام جویان) را بر عهده دارند، تصویری را از پشت صحنه فیلمبرداری دوباره فیلم Avengers 4 (اونجرز ۴) منتشر کردند که ظاهرا به نام این فیلم اشاره می‌کرد. در این تصویر چهار حرف A قابل مشاهده بود که در واقع این چهار حرف به قسمت چهارم فیلم Avengers اشاره می‌کرد و از آن زمان شاهد انتشار نظریه‌های مختلفی در رابطه با آن بوده‌ایم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ظاهرا نام رسمی فیلم Avengers 4 فاش شده است.

به نقل از شایعه‌ای که جرمی کنراد از وب‌سایت MCU Cosmic که از اینسایدرهای شناخته شده دنیای سینمایی مارول است و پیش از این برای اولین‌بار خبر ساخت فیلم The Eternals (ابدی‌ها) را منتشر کرده بود، مطرح کرده، فیلم Avengers 4 قرار است با نام Avengers: Annihilation (اونجرز: نابودی) به روی پرده‌های سینما برود. نام Annihilation در واقع مانند فیلم Avengers: Age of Ultron (انتقام‌جویان: عصر اولتران) برگرفته از نام یک کامیک در دنیای مارول است، اما این کامیک، یک رویداد بزرگ کیهانی در دنیای کامیک مارول است و در واقع داستان گروه Avengers نیست. با این حال، مارول پیش از این نشان داده که بیشتر از پتانسیل‌ها و آرک‌های داستانی این کامیک‌ها برای خلق داستان فیلم‌های خود استفاده کرده است و این احتمال وجود دارد که فیلم با توجه به گفته برادران روسو، خط داستانی کامیک را نیز دنبال نکند.

چند ماه از اکران فیلم Avengers: Infinity War (اونجرز: جنگ بی نهایت) می‌گذرد و حتی نسخه خانگی این فیلم نیز منتشر شده است و از آن زمان طرفداران منتظر اعلام نام رسمی قسمت بعدی هستند. با این حال، کنراد اضافه کرد که مارول استودیو ممکن است زودتر از زمان در نظر گرفته شده، از نام فیلم Avengers 4 رونمایی کند. در حال حاضر به نظر می‌رسد که مارول در نظر ندارد تا زمان انتشار اولین تریلر فیلم، نام رسمی فیلم Avengers را اعلام کند، اما قطعا انتخاب Avengers: Annihilation حاوی نکات جالبی است و این نام در کنار اشاره به پایان فیلم Avengers: Infinity War ممکن است به اتفاقات این قسمت نیز اشاره‌ای داشته باشد.

فیلم Avengers 4 برای اکران در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده