نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۵

تصویر جدید از پشت صحنه فیلم Avengers 4 ظاهرا به نام فیلم اشاره می‌کند

به‌تازگی برادران روسو تصویر جدیدی از پشت صحنه ساخت فیلم Avengers 4 منتشر کرده‌اند که ظاهرا به نام این فیلم اشاره دارد.

فیلمبرداری دوباره فیلم Avengers 4 (انتقام جویان ۴) مدتی است که آغاز شده و چندی پیش تصاویری از پشت صحنه آن نیز منتشر شد. با این حال، هنوز نام اصلی این فیلم اعلام نشده است و با توجه به انتشار اولین تریلر فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول) در طول این هفته، می‌توان انتظار داشت که مارول استودیو به‌زودی از نام رسمی قسمت چهارم و بدون عنوان فیلم Avengers (انتقام جویان) رونمایی کند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصویر جدیدی از پشت صحنه ساخت این فیلم منتشر شده که ظاهرا به انتخاب و رونمایی احتمالی از نام آن اشاره دارد.

برادران روسو به‌تازگی تصویری را در صفحه شخصی خود در توییتر منتشر کرده‌اند که در این تصویر جو روسو در پشت صحنه ساخت فیلم Avengers 4 در حال کار روی لپ تاپ است. با اینکه در نگاه اول شاید تصویر نکته خاصی نداشته باشد، اما جو و آنتونی روسو نشان داده‌اند که هیچ تصویری را بدون منظور منتشر نمی‌کنند. در توصیف تصویر تنها جمله look hard دیده می‌شود که ظاهرا به جو روسو اشاره می‌کند،‌ اما ظاهرا این نوشته به کسانی که تصویر را مشاهده می‌کند،‌ نیز اشاره دارد. یکی از کاربران ردیت توانسته چهار کلمه A را در تصویر مشاهده کند که در واقع به فیلم Avengers 4 اشاره دارد. برخی معتقد هستند که نام فیلم Avengers Assemble (گردهمایی انتقام‌جویان مارول) خواهد بود که با توجه به اینکه قسمت اول با این نام در بریتانیا اکران شد، انتخاب این نام غیر ممکن است. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Avengers 4 BTS Photo

Avengers 4 BTS Photo

برخی اعتقاد دارند که نام فیلم Avengers 4 به‌زودی اعلام خواهد شد و این تصویر نیز به این موضوع اشاره دارد. با این حال، ممکن است در نهایت مارول تا زمان شروع تبلیغات رسمی فیلم از اعلام نام فیلم خودداری کند که در صورت این اتفاق، باید تا اواخر سال ۲۰۱۸ میلادی صبر کنیم. اگر الگوی انتشار اولین تریلر فیلم Avengers: Infinity War (اونجرز: جنگ بی نهایت) را در نظر بگیریم، انتظار می‌رود اولین تریلر قسمت چهارم فیلم Avengers در اواخر ماه نوامبر یا اوایل ماه دسامبر امسال (آذر) منتشر شود.

فیلم Avengers 4 برای اکران در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده