// جمعه, ۲۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۵

شخصیت لکس لوتر در فصل چهارم سریال Supergirl حضور خواهد داشت

شخصیت شرور لکس لوتر به طور رسمی در فصل چهارم سریال Supergirl محصول شبکه CW حضور خواهد داشت. با زومجی همراه باشید.

با توجه به اینکه در حال حاضر کمپانی برادران وارنر برای به نمایش در‌آوردن شخصیت محبوب کمیک بوکی سوپرمن به روی پرده سینما با مشکل روبه‌رو شده است، به نظر می‌رسد شبکه CW برای استفاده از کاراکتر‌های کلیدی و محبوب دنیای دی سی در محصولاتش روز به روز اختیار بیشتری از این کمپانی کسب می‌کند. برای مثال طی مدت کوتاهی نه‌تنها شاهد شایعاتی مبنی بر ساخت مجموعه تلویزیونی مستقل شخصیت سوپرمن بودیم، بلکه امروز سازندگان سریال Supergirl (سوپرگرل) و شبکه CW حضور کاراکتر ابرشرور لکس لوتر (Lex Luthor) را به طور رسمی در فصل چهارم این سریال تایید کردند.

آن‌طور که به نظر می‌رسد کارا دنورس قرار است با لوتر، بزرگ‌ترین دشمن سوپرمن روبه‌رو شود. متاسفانه بر اساس اطلاعات به‌دست آمده این کاراکتر قرار است فقط برای مدت زمان کوتاهی در این سریال حضور پیدا کند. این اخبار تا حد زیادی می‌تواند شایعات ساخت سریال مستقل شخصیت سوپرمن را باورپذیر کند، خصوصا بعد از آنکه امسال شاهد معرفی شخصیت لوییس لین در سریال سوپرگرل بودیم.

رابرت راونر و جسیکا کولر، تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال در این باره می‌گویند:

ما به شدت برای معرفی شخصیت بی‌نظیر لکس لوتر در سریال و پیوند او با سیر روایتی داستان هیجان‌زده هستیم. ما از زمانی که کار را شروع کردیم درباره ورود این شخصیت به سریال مشتاق بودیم و حال که این فرصت را برای معرفی او به دست آورده‌ایم بسیار هیجان‌زده هستیم. ما منتظر ورود لکس به روایت و تغییر شرایط به وجود آمده به خاطر حضور او هستیم. او نه‌تنها باید در مقابل سوپرگرل بایستد بلکه باید با خواهرش لنا لوتر (Lena Luthor) نیز دست و پنجه نرم کند.

lex Luthor/لکس لوتر

آن‌طور که پیدا است شبکه CW در حال حاضر برنامه‌ای برای به نمایش در آوردن لوتر در کراس اور دنیای ارو (Arrowerse) ندارد. از آنجایی هم که این سریال در حال طی مراحل تولید و فیلمبرداری خود در ونکوور است تا حدودی حضور لوتر در این سریال دور از ذهن به نظر می‌رسد. تا این لحظه هنوز اطلاعات دقیقی در رابطه با بازیگر مورد نظر این شبکه برای بازی در این نقش منتشر نشده است؛ اما این را می‌دانیم که طی هفته‌های آتی شاهد انتشار اخبار و اطلاعات بیشتری از جزئیات این رویداد خواهیم بود.

سریال سوپرگرل توسط گرگ برلانتی، الی آدلر و کریس برگ خلق شده است. این مجموعه تلویزیونی کار خود را از تاریخ ۲۶ اکتبر سال ۲۰۱۵ (۴ آبان سال ۱۳۹۴) آغاز کرد و تا این لحظه با پخش چهار فصل به روند خود ادامه داده است. ملیسا بنویست در نقش کارا دنورس/ سوپرگرل، چیلر لای در نقش الکس دنورس، مکاد برکز در نقش جیمز اولسن، جرمی جردن در نقش وینسلو شات، دیوید هیروود در نقش هنک هنشاو/ جان جونز، کالیستا فلوکهارت در نقش کت گرنت، کریسوفر وود در نقش مون ال، کتی مک‌گراث در نقش لینا لوتر، اودت آنابل در نقش سامانتا آریاس/رین و تایلر هوچلین در نقش کلارک کنت/ سوپرمن از جمله بازیگرانی بودند که در این مجموعه تلویزیونی ایفا نقش کردند. 


منبع comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده