نویسنده: فریده صالحی
// یکشنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۸

کلیپ تبلیغاتی جدیدی از فیلم Black Panther منتشر شد

به‌تازگی کلیپ تبلیغاتی کوتاهی از مورد انتظارترین اثر دنیای سینمایی مارول یعنی فیلم پلنگ سیاه (Black Panther) منتشر شده که صحنه‌های انفجاری زیادی را نشان می‌دهد.

جدیدترین فیلم دنیای سینمایی مارول، فیلم Black Panther (پلنگ سیاه) است که براساس برنامه ریزی‌های انجام شده، در کمتر از یک ماه دیگر به روی پرده سینماها خواهد رفت. تیم تبلیغاتی این اثر، در طی چند هفته اخیر بسیار پرکار بوده و به واسطه فعالیت‌های تبلیغاتی خود، مطالب متنوعی را برای طرفداران منتشر کردند؛ از جمله تریلرهای مختلف و اولین ویدیوی رسمی، که در اوایل هفته جاری در فضای اینترنت برای طرفداران فیلم پلنگ سیاه منتشر شده بود. حال کلیپ تبلیغاتی کوتاه جدیدی به نام «جنگ» به طور رسمی منتشر شده است. شما در انتهای همین پست می‌توانید این کلیپ را مشاهده کنید.

در این کلیپ تبلیغاتی، ما شاهد تصاویر زیادی هستیم که برخی از آنها برای ما تازگی دارند. به طور مثال در این کلیپ ما صحنه‌های بیشتری از سرزمین واکاندا را مشاهده می‌کنیم، همچنین بخش‌های بیشتری از بحث و جدلی که در فیلم بین تی چالا ملقب به پلنگ سیاه (با بازی چادویک بوزمن) و اریک کیلمانگر (مایکل بی جردن) اتفاق خواهد افتاد، می‌بینیم. اریک کیلمانگر قرار است به عنوان شخصیت منفی و شرور این اثر نمایش داده شود. از طرف دیگر، براساس اخبار مختلف منتشر شده، ساخت و تنظیم موسیقی متن این فیلم، برعهده کندریک لامار بوده است. پس این کلیپ کوتاه به نوعی بهانه‌ای می‌شود تا بتوانیم چند لحظه بیشتر از کار بسیار زیبای او را بشنویم.

کارگردانی این فیلم بر عهده رایان کوگلر، کارگردان فیلم‌هایی چون کرید (Creed) و Fruitvale Station، و کار نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده کوگلر و جو رابرت کول بوده است. علاوه بر چادویک بوزمن و مایکل بی جردن، اندی سرکیس در نقش یولیسیس كلا (Ulysses Klaw)، دانای گوریرا در نقش اوکویه، لوپیتا نیونگو در نقش ناکیا، مارتین فریمن در نقش اورت راس، استرلینگ کی براون در نقش ان‌جوبو، آنجلا باست در نقش راموندا، فارست ویتاکر در نقش زوری، دنیل کالویا در نقش وکابی، وینستون دوک ام‌باکو (من ایپ)، لتیشیا رایت در نقش شوری، جان کانی در نقش تی‌چاکا، سیدل نوئل در نقش زولیزوا و فلورنس کاسومبا در نقش ایو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Black Panther حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

چندی پیش گزارشگر سایت خبری Collider مصاحبه‌ای را با چادویک بوزمن ترتیب داده بود. بوزمن در این مصاحبه عنوان کرد که نزدیک شدن او به شخصیت تی چالا و شناختن هر چه بیشتر او باعث شده که بتواند عملکرد خیلی پیشرفته‌تری نسبت به چیزی که در اولین حضورش در فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) سال ۲۰۱۵ از خود نشان داده، در فیلم پلنگ سیاه به نمایش بگذارد. او در این مصاحبه اینگونه درباره خود و شخصیت تی چالا صحبت کرد:

نمی‌خواهم بگویم که آن موقع درک عمیقی از شخصیت وجود نداشت و حالا من کاملا او را شناختم. اما موضوع این است که ما به‌تازگی به بعضی موضوعات پی بردیم که خب قاعدتا نمی‌توانستیم همه چیز را یکباره و تنها در یک فیلم به تصویر بکشیم. همین موضوع باعث شد تا ما بتوانیم به حد کافی در این شخصیت فرو رفته و او را بیشتر بشناسیم. همچنین درباره برخی موضوعاتی که اطمینان نداشتیم، توانستیم مطمئن شویم. حالا در این پروژه ما درباره همه چیز ۱۰۰٪ مطمئن هستیم؛ حتی درباره موارد کوچکی مانند لهجه، لحن حرف زدن، نوع راه رفتن، حتی درباره اینکه نوع شوخ طبعی این شخصیت چگونه است. تمامی موارد مهم و غیر مهمی که درباره این شخصیت وجود دارد را به طور کامل رعایت کردیم.

در آخرین اثری که این شخصیت حضور داشت، تمام فکر و ذکر او این بود چه کاری درست است و در آن لحظه باید چه کار کند و اصلا زمانی برای اینکه شوخ طبعی خود را نشان دهد وجود نداشت. اما در این فیلم دیگر شرایط اینگونه نیست؛ شما در فیلم پلنگ سیاه، تی چالا را بیشتر در حالت طبیعی‌اش مشاهده می‌کنید و رفتار او را با انسان‌های مختلفی که آنها را می‌شناسد می‌بینید.

فیلم Black Panther برای اکران در تاریخ ۱۶ فوریه ۲۰۱۸ (۲۷ بهمن ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است.

دانلود از آپارات


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده