// جمعه, ۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۲

معرفی بازی موبایل Battlehand

بازی موبایل Battlehand اثری کارتی با سیستم مبارزات نوبتی است که تجربه‌ای جالب را در خود جای داده است. با معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

در بازی موبایل امشب به سراغ یک بازی کارتی نوبتی خواهیم رفت که به‌واسطه گرافیک و طراحی‌های فانتزی‌ای که دارد، می‌تواند شما را سرگرم کند و لحظات خوبی را برای‌تان رقم بزند. بازی موبایل Battlehand روایتگر دنیایی جادویی است؛ دنیایی که توسط یک جادوگر خبیث مورد حمله قرار گرفته و هیولاهای مختلفی برای از بین بردن انسان‌ها بسیج شده‌اند و حال شما در نقش جادوگری پیر هستید که باید جلوی این وقایع را بگیرد و جادوگر خبیث بازی را از بین ببرد. داستان بازی اندروید و آیفون Battlehand با اینکه خاص و پیچیده نیست اما برای یک بازی موبایل، در رده خوبی قرار دارد و کوئست‌هایش به شکلی طراحی شده‌اند که می‌توانند تجربه‌ای متفاوت را ارائه دهند.

بازی موبایل Battlehand

توجه داشتن به نقطه ضعف حریف و خودتان، مهم‌ترین فاکتور در مبارزات بازی است

زمانی که وارد بازی می‌شوید، گیم‌پلی بازی به شما آموزش داده می‌شود که نوع آموزش و توضیحات در بازی موبایل Battlehand به بهترین شکل ممکن انجام می‌شود. در اینجا با اثری کارتی طرف هستیم که هر شخصیت، یک سری کارت مبارزه دارد و از طریق آن‌ها باید به دشمنان ضربه وارد کنید. اکثر بازی‌های کارتی، دارای مبارزات نوبتی هستند و Battlehand نیز از این قاعده مستثنا نیست. حال در شروع هر مبارزه قهرمان‌های تیم خود را مشاهده می‌کنید که هرکدام از آن‌ها کارت‌هایی با ویژگی‌های کلاس خود دارند. برای مثال، شخصیت اصلی داستان، یک جادوگر است که کارت‌هایش نیز جادوهای مختلفی هستند یا یکی دیگر از قهرمان‌ها یک الف است و از آن‌جایی که همه ما با الف‌ها آشنایی داریم، کارت‌هایی نظیر خنجر، تیرهای الکتریکی و آتشین را شاهد هستیم که هرکدام میزان آسیب‌رسانی متفاوتی دارند. زمانی که به سراغ میز کارت‌تان می‌روید باید حواس‌تان باشد که از کارت‌هایی استفاده کنید که در اولین قدم، ارزش بالایی دارند و سپس میزان آسیب‌رسانی‌شان نیز بالا باشد. نکته مهم دیگری که در طول مبارزات باید آن را رعایت کنید، نقطه ضعف دشمنان و نقطه ضعف خودتان است. برای مثال برای هیولایی که نسبت به عنصر آتش ضعف دارد، باید از کارت‌هایی استفاده کنید که با المان آتش آمیخته شده‌اند یا اگر به المان آب نقطه ضعف دارید، باید مراقب دشمنانی که از این کارت‌ها استفاده می‌کنند، باشید.

بازی موبایل Battlehand

جدای از بخش داستانی، بخش چندنفره و یک بخش چالشی نیز برای شما در نظر گرفته شده است. در بخش چندنفره بازی که King’s Arena نام دارد، شما می‌توانید با بازیکنان سراسر دنیا رقابت کنید و یکدیگر را به چالش بکشید. از آن‌جایی که با اثری طرف هستیم که پرداخت‌های درون برنامه‌ای روی پیشرفت بازیکنان تاثیرگذار است، زمانی وارد این بخش شوید که از قهرمان و کارت‌هایی باارزش و سطح بالا برخوردار هستید. بخش چالشی بازی نیز Gauntlet نام دارد که در جریان آن باید با Waveهای متعددی از دشمنان مبارزه کنید و زنده‌ بمانید. هرچقدر بیشتر دوام بیاورید، پاداش بهتری کسب خواهید کرد. پاداش‌های بازی که در پایان هر مرحله بخش داستانی، بخش چندنفره و حالت Survival بازی به شما اهدا می‌شود، شامل آیتم‌های ارتقا کارت یا پول و کارت‌های جدید برای مبارزه کردن است. در انتها یک بخش تشکیل گروه یا همان Guild نیز در بازی قرار دارد که می‌توانید Guild مورد علاقه خود را تشکیل دهید یا به سایر گروه‌ها وارد شوید.

در انتها بازی اندروید و آیفون Battlehand تجربه‌ای جالب و هیجان‌انگیز است و به آن دسته از کاربرانی که علاقه خاصی به بازی‌های کارتی دارند، پیشنهاد می‌شود.

دانلود بازی اندروید و آیفون Battlehand

  


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده