نویسنده: رضا علمی
// پنجشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۲

مارک والبرگ به پروژه جدید پارامونت پیکچرز اضافه شد

کمپانی پارامونت پیکچرز قصد ساخت فیلمی کمدی با عنوان Instant Family را دارد و مارک والبرگ را برای ایفای نقش اصلی این فیلم انتخاب کرده است.

طبق گزارش سایت Variety، مارک والبرگ برای ایفای نقش اصلی فیلم کمدی Instant Family کمپانی پارامونت پیکچرز انتخاب شده است. کارگردانی این فیلم بر عهده شان آندرس است. شان آندرس و برایان برنز که هر دو از نویسندگان فیلم کمدی Daddy’s Home (خونه بابا) بودند، نویسنده فیلمنامه فیلم جدید کمپانی پارامونت پیکچرز نیز خواهند بود. مارک والبرگ و استیو لوینسن نیز تهیه‌کنندگی فیلم کمدی Instant Family را بر عهده دارند. کمپانی پارامونت پیکچرز در حال برنامه‌ریزی برای آغاز مراحل تولید این فیلم از سال ۲۰۱۸ است.

داستان فیلم Instant Family در مورد زوجی است که می‌خواهند بچه‌ داشته باشند و از این روی از طریق سیستم فوستر کِر (Foster Care) درخواست فرزندخواندگی می‌دهند؛ اندکی نمی‌گذرد که این زوج خود را درگیر بزرگ کردن سه بچه بسیار شیطان و بیش‌فعال می‌بینند که هیچ علاقه‌ای نداشتند کسی آن‌ها را به فرزندخواندگی قبول کند.  

مارک والبرگ پیش از این سابقه همکاری با شان آندرس را داشته است. این دو در قسمت اول فیلم کمدی Daddy’s Home که در سال ۲۰۱۵ اکران شد، با یکدیگر همکاری داشتند. در آن فیلم ویل فرل و لیندا کاردلینی نیز حضور داشتند. قسمت دوم فیلم Daddy’s Home نیز در تاریخ ۱۰ نوامبر (۱۹ آبان ماه) بر روی پرده خواهد رفت. کارگردان این فیلم نیز شان آندرس خواهد بود و علاوه بر حضور دوباره مارک والبرگ و ویل فرل در این فیلم، شاهد نقش‌آفرینی مل گیبسون و جان لیتگو به ترتیب در نقش پدر مارک والبرگ و پدر ویل فرل خواهیم بود. فیلمنامه قسمت دوم فیلم کمدی Daddy’s Home را شان آندرس و جان موریس با همکاری یکدیگر به رشته تحریر درآورده‌اند. کمپانی پارامونت پیکچرز پخش این فیلم را بر عهده دارد.  

Daddy

شان آندرس را با کارگردانی فیلم‌های کمدی That's My Boy (اون پسر منه) و Horrible Bosses 2 (رئیس‌های وحشتناک ۲) به یاد داریم. وی نویسندگی دنباله فیلم Dumb and Dumber To (احمق و احمق‌تر) و همچنین دو فیلم She's Out of My League (او از سطح من بالاتر است) و Mr. Popper's Penguins (پنگوئن‌های آقای پاپر) را بر عهده داشته است.

مارک والبرگ از بازیگران پرکار سینمای هالیوود محسوب می‌شود. از فیلم‌های معروف این بازیگر می‌توان به Boogie Nights (شب‌های خوش‌گذرانی)، Three Kings (سه پادشاه)، Planet of the Apes (سیاره میمون‌ها)، Rock Star (ستاره راک)، The Italian Job (کسب‌وکار ایتالیایی)، Invincible (شکست‌ناپذیر)، The Departed (از دست رفته)، Shooter (تک‌تیرانداز) و Max Payne (مکس پین) اشاره داشت.

آخرین فیلمی که از این بازیگر بر روی پرده رفت، قسمت پنجم مجموعه Transformers با عنوان Transformers: The Last Knight (تبدیل‌شوندگان: آخرین شوالیه) به کارگردانی مایکل بِی بود. در این فیلم بازیگرانی همچون آنتونی هاپکینز، ایزابلا مونر، استنلی توچی، جاش دوهامل و لارا هادوک به ایفای نقش پرداختند. فیلم مایکل بِی به هیچ عنوان به مذاق منتقدین خوش نیامد، ولی در گیشه همچون چند فیلم سابق این مجموعه فروش خوبی داشت و توانست ۶۰۵ میلیون دلار نصیب کمپانی پارامونت پیکچرز کند.

 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده