نویسنده: رضا علمی
// دوشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۷

تولید فیلم بتمن احتمالا از تابستان سال آینده آغاز می‌شود

بنابر برخی شایعات، فیلم جداگانه شخصیت بتمن که یکی از فیلم‌های مورد انتظار دنیای سینمایی دی‌سی است، از تابستان سال آینده وارد مرحله ‌تولید خواهد شد.

اگر همه‌چیز طبق برنامه کمپانی برادران وارنر پیش رود، احتمالاً فیلمبرداری فیلم The Batman (بتمن) مت ریوز از تابستان سال آینده آغاز خواهد شد. سال گذشته بود که تماشاچیان سینما و طرفداران این شخصیت کمیکی، با بتمنی که بن افلک ایفاگر نقش آن بود آشنا شدند، اما با این حال آینده این شخصیت با بازی بن افلک مشخص نیست. اینکه بن افلک در فیلم جدید بتمن حضور داشته باشد یا خیر، آنچه مشخص است این است که کمپانی برادران وارنر همچنان در حال گسترش دنیای سینمایی دی‌سی است و قطعاً این موضوع در مورد شوالیه تاریکی نیز صدق می‌کند. کارگردان فیلم The War for the Planet of the Apes (جنگ سیاره میمون‌ها) در حال حاضر مشغول کار روی نسخه خود از این شخصیت است و آنچه را بن افلک و کمپانی برادران وارنر پیش‌تر خلق کرده بودند کنار گذاشته و از نو شخصیت بتمن را خلق خواهد کرد.

با توجه به تغییرات گسترده‌ای که مت ریوز قصد دارد در شخصیت بتمن ایجاد کند، هنوز مشخص نیست که بتمن جدید چگونه شخصیتی است و چه جایگاهی در دنیای سینمای دی‌سی دارد. ساخت فیلم بتمن بر اساس نسخه بن افلک قرار بود از اوایل امسال آغاز شود، ولی با انتخاب مت ریوز برای کارگردانی فیلم جداگانه این شخصیت، احتمالاً مراحل تولید و فیلمبرداری این فیلم از تابستان سال آینده آغاز خواهد شد.

با توجه به تغییرات گسترده‌ای که مت ریوز قصد دارد در شخصیت بتمن ایجاد کند، هنوز مشخص نیست که بتمن جدید چگونه شخصیتی است و چه جایگاهی در دنیای سینمای دی‌سی دارد

سایت The Wrap که متعلق به امبرتو گونزالز است، به تاریخ احتمالی شروع مراحل تولید فیلم جدید بتمن اشاراتی داشت. امبرتو گونزالز این موضوع را فاش ساخت که فیلمبرداری فیلم جدید بتمن از تابستان سال ۲۰۱۸ آغاز خواهد شد. البته وی در ادامه چنین گفت که «اگر همه‌چیز طبق برنامه پیش رود» و خب همین جمله کافی است که بدانیم هنوز به‌صورت قطعی این تاریخ برای آغاز پروژه بتمن در نظر گرفته نشده است.

از همان زمانی که مت ریوز پروژه بتمن را در دست گرفت بسیاری عقیده داشتند که بعید است ساخت این فیلم از سال ۲۰۱۸ آغاز شود، ولی خب این گمانه‌زنی که ساخت این فیلم از اوایل سال ۲۰۱۹ آغاز می‌شود نیز مربوط به گذشته است. در هر صورت اگر مراحل تولید و فیلمبرداری این فیلم از اواسط سال آینده آغاز نشود، در آن صورت باید منتظر تأخیر در تاریخ اکران احتمالی آن نیز باشیم.

Matt-Reeves

صحبت‌هایی که امبرتو گونزالز مطرح کرده است احتمالاً بر اساس پیشرفت نگارش فیلمنامه این فیلم است. بن افلک و کمپانی برادران وارنر زمان زیادی را صرف این پروژه کردند تا داستانی پیدا کنند که هر دو طرف راضی باشند، اما مت ریوز تنها دو ماه است که روی پروژه بتمن کار می‌کند. آن طور که مشخص است کمپانی برادران وارنر از ایده اولیه بتمن بسیار راضی بوده، ولی خب آن زمان که تمام فیلمنامه نوشته شد، مطمئناً کمپانی برادران وارنر مجبور است تغییرات گسترده‌ای را در این پروژه اعمال کند. خوشبختانه این عوامل روی پیشرفت پروژه تأثیری نخواهند داشت، البته بهتر است بگوییم امیدواریم که نداشته باشد، چون کم گذاشتن از سوی کمپانی برادران وارنر مطمئناً نتیجه خوبی نه برای آن‌ها و نه برای طرفداران نخواهد داشت.

آغاز مراحل تولید فیلم جدید بتمن از تابستان سال آینده بدین معناست که مت ریوز پیش از شروع پروسه انتخاب بازیگران، برای به پایان رساندن فیلمنامه این فیلم چند ماه بیشتر وقت خواهد داشت. هنوز مشخص نیست وی چه برنامه‌ای برای این شخصیت قدیمی و محبوب کمیکی در سر دارد و حتی شخصیت شرور داستان نیز معرفی نشده است. اگر تا آن زمان وضعیت بن افلک مشخص نشده باشد، فاصله بین اکران فیلم Justice League (لیگ عدالت) و آغاز مراحل تولید فیلم بتمن، زمان بیشتری را در اختیار استودیو سازنده می‌گذارد تا جانشین وی را بیابد.در هر صورت اگر تابستان سال آینده مراحل تولید فیلم بتمن آغاز شود، در آن صورت می‌توان بجای استفاده از واژه شایعه، گفته‌های امبرتو گونزالز را به‌عنوان گزارشی خبری در نظر گرفت.    


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده