نویسنده: فریده صالحی
// جمعه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۹

تریلر هنگام عرضه نسخه واقعیت مجازی بازی Bloody Zombies منتشر شد

امروز نسخه واقعیت مجازی بازی Bloody Zombies برای همه پلتفرم‌های واقعیت مجازی منتشر می‌شود و کمپانی‌های سازنده قول دادند که نسخه ایکس باکس وان آن نیز به زودی عرضه خواهد شد.

امروز در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی ان‌دریمز وی‌آر (nDream VR) و استودیو پا پرینت گیمز (Paw Print Games) عرضه بازی همکاری چند نفره Bloody Zombies که با سبک Brawler ساخته شده است را با انتشار نسخه جدیدی از تریلر این بازی محبوب به طور رسمی اعلام کردند. شما در انتهای همین پست می‌توانید تریلر هنگام عرضه این بازی را مشاهده و دانلود کنید.

دو کمپانی ان‌دریمز وی‌آر (nDream VR) و استودیو پا پرینت گیمز (Paw Print Games) چند وقت اخیر به دلیل ساخت نسخه واقعیت مجازی بازی همکاری چند نفره Bloody Zombies برنامه خیلی پرکاری داشتند و سرشان خیلی شلوغ بود. حالا به تازگی آنها اعلام کردند که تریلر هنگام عرضه‌ای برای این بازی ویدیویی خود ساخته‌اند و برای اینکه زحمات و تلاش خود را به طرفداران نشان بدهند، آن را چند ساعت اخیر عرضه کردند. امروز این تیم سازنده بازی اعلام کردند که بازی عرضه شده روی همه پلتفرم‌های نسخه واقعیت مجازی اجرا می‌شود و در حال حاضر قابل دریافت است. در ادامه آنها قول دادند که در آینده‌ای خیلی نزدیک ما می‌توانیم شاهد عرضه بازی Bloody Zombies برای بقیه پلتفرم‌ها هم باشیم. 

Bloody Zombies یک بازی همکاری چند نفره با سبک Brawler است و طوری طراحی شده که تا سقف ۴ بازیکن می‌توانند در این بازی به مبارزه بپردازند. بعد از اینکه شهر لندن توسط جمع کثیری از زامبی‌ها تقریبا تصرف شد و آنها سعی در نابودی شهر داشتند، به بازیکنان ما این وظیفه محول شد تا در خیابان‌های مختلف لندن پخش شده و با خشونت هرچه تمام‌تر با زامبی‌ها مبارزه کنند. این مبارزان وظیفه دارند تا با استفاده از سلاح‌های متنوع به جنگ با زامبی‌ها بروند و آنها را نابود کنند تا بتوانند شهر مرده لندن را از دست این موجودات وحشتناک نجات دهند.

در حال حاضر بازی Bloody Zombies برای پلتفرم پلی استیشن 4 و استیم قابل دسترسی است و قیمتی بالغ بر ۱۴.۹۹ دلار را دارد. اگر شما به هدست‌های واقعیت مجازی دسترسی دارید، پس شما هم از کسانی هستید که توانایی این را دارید که در دستگاه‌های پلی استیشن VR، آکیولس ریفت یا اچ‌تی‌سی وایو خود بازی را براساس مود و سبکی که دوست دارید بازی کنید، اجرا کنید. دو کمپانی سازنده این بازی یعن nDreams و Paw Print Games همچنین اعلام کردند که مصرف کنندگان و کاربران پلتفرم ایکس باکس وان می‌توانند از ۲۲ سپتامبر سال جاری (۳۱ شهریور) از این بازی استفاده کرده و شهر لندن را نجات دهند.

برای دانلود تریلر از طریق وب‌سایت آپارات اقدام کنید


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده