نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۹

تاریخ انتشار بازی Rime برای نینتندو سوییچ

استودیو تکیلا ورکس تاریخ انتشار بازی Rime برای کنسول نینتندو سوییچ را اعلام کرد. 

بازی Rime در ماه می سال جاری برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر شد و استقبال خوب منتقدین را هم در پی داشت. استودیو تکیلا ورکس، سازنده بازی، پیش از این انتشار آن روی نینتندو سوییچ را تایید کرده بود، اما تاریخ انتشاری برای این نسخه از بازی مشخص نکرده بود. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، این استودیو اعلام کرده که Rime در تاریخ ۲۳ آبان در آمریکا و ۲۶ آبان در اروپا روی نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. 

نسخه نینتندو سوییچ بازی Rime همچنین یک سری حاشیه هم داشته است؛ چرا که گری باکس، ناشر بازی، پیش از این اعلام کرده بود که این نسخه قرار است ۴۰ دلار قیمت داشته باشد که ۱۰ دلار از نسخه‌های سایر پلتفرم‌ها گران‌تر است. با این حال پس از اعتراض‌های طرفداران، این ناشر تصمیم گرفت تا قیمت نسخه دیجیتالی بازی را به ۳۰ دلار کاهش دهد. البته نسخه فیزیکی بازی که شامل موسیقی‌های آن هم می‌شود، کماکان ۴۰ دلار قیمت خواهد داشت. 

همچنین نسخه پی‌سی این بازی ابتدا از قفل دنوو استفاده می‌کرد که سازندگان اعلام کردند اگر این قفل هک شود، آن را از بازی حذف خواهند کرد که این اتفاق خیلی هم سریع رخ داد و در نتیجه چندی پیش قفل دنوو از بازی حذف شد


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده