// یکشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱

قفل دنوو از روی بازی Rime برداشته شد

همانطور که سازنده بازی Rime وعده داده بود، با کرک شدن این بازی، قفل امنیتی دنوو از روی Rime حذف شد.

چندی پیش بود که بازی Rime عرضه شد و توانست از سوی منتقدین نمرات خوبی را به دست بیاورد. در ادامه استودیو تکیلا ورکس (Tequila Works)، سازنده بازی، در جریان یک اقدام جالب اعلام کرد که اگر هکرها بتوانند نسخه رایانه‌های شخصی بازی Rime را کرک کنند، قفل دنوو از روی بازی برداشته می‌شود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، بازی Rime در همان هفته اول عرضه خود کرک شد و حال استودیو تکیلا ورکس آیا به وعده خود عمل کرده است؟ در همین راستا تیم اسلگر، مدیر روابط عمومی گری باکس گیمز (Gray Box Games)، اعلام کرد که در جدیدترین بروزرسانی بازی Rime، قفل امنیتی دنوو از روی بازی حذف شده است. وی در این باره می‌گوید:

امروز خبری شنیدیم حول اینکه قفل دنوو کرک شده است. با شنیدن این خبر ما آن را آزمایش کردیم تا از صحت کرک شدن بازی مطلع شویم. حال باید بگویم این خبر درست است و ما نسخه‌ی جدید از بازی Rime را که فاقد قفل امنیتی دنوو است جایگزین نسخه فعلی می‌کنیم. مطمئن شوید که نسخه پی‌سی شما به‌روزرسانی جدید را دریافت کرده باشد. در غیر این صورت آن را آپدیت کنید.

در ادامه به این مورد اشاره شد که قفل امنیتی دنوو همیشه جزو مباحث حساس در میان گیمرها بوده است و تیم سازنده همیشه در نظر داشته است که در صورت کرک شدن بازی Rime، این قفل امنیتی را از روی بازی حذف کند. در آخر اعلام شده است که به زودی یک به روزرسانی برای بازی عرضه خواهد شد که در جریان آن مشکلات مربوط به نسخه واقعیت مجازی و یک سری کرش کردن‌های بازی رفع خواهند شد.

در آخر نظر شما کاربران زومجی چیست؟ تا چه اندازه با این چنین چالش‌هایی موافق هستید؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده