نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۵

شخصیت های هل بوی، رایدن و بلک مانتا به بازی Injustice 2 اضافه می‌شوند

استودیو ندررلم امروز دومین Fighter Pack بازی Injustice 2 شامل سه شخصیت جدید را معرفی کرد. 

امروز و در جدید‌ترین اخبار بازی، استودیو ندررلم سه شخصیت جدید را برای بازی Injustice 2 معرفی کرد که در اصل شخصیت‌های دومین Fighter Pack بازی هستند. این شخصیت‌ها رایدن از سری Mortal Kombat، هل بوی و بلک مانتا هستند و طبق اعلام سازندگان، طی ماه‌های آینده به بازی اضافه خواهند شد. 

استودیو ندررلم پیش از این اشاره‌ای به شخصیت‌های Raiden و بلک‌مانتا کرده بود، اما تایید شخصیت هل‌بوی، یک سورپرایز واقعی برای بازی به حساب می‌آید. البته این اولین باری نیست که شاهد حضور شخصیت هل‌بوی در محصولی از دنیای دی‌سی هستیم و وی پیش‌تر در مینی سریال Batman/Hellboy/Starman نیز حضور داشت. هنوز مشخص نیست که این شخصیت‌ها چه زمانی قرار است به بازی اضافه شوند، اما استودیو ندررلم اعلام کرده که شخصیت بلک‌مانتا روز ۲۷ آگوست (۵ شهریور) به صورت کامل از طریق ویدیویی که در کانال توییچ آن‌ها پخش خواهد شد، معرفی می‌شود. در ادامه می‌توانید تریلر معرفی شخصیت‌های جدید بازی را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

افرادی که نسخه آلتیمیت بازی را خریده باشند، به صورت رایگان به این شخصیت‌ها دسترسی خواهند داشت، اما سایر کاربران باید برای خرید آن‌ها مبلغی پرداخت کنند. Injustice 2 یکی از موفق‌ترین بازی‌های سبک مبارزه‌ای در چند وقت اخیر بود که در بررسی زومجی هم نمره عالی ۹ را دریافت کرد. خلاصه‌ای از نقد بازی به شرح زیر است:

بازی Injustice 2 یکی از غنی‌ترین بازی‌های مبارزه‌ای چند سال اخیر را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد و آن‌قدر محتوا دارد که برای مدت طولانی بازیکن را پای خود بنشاند. قهرمان‌ها و ضدقهرمان‌ها با جزییات بسیار خوب، بخش داستانی عالی و حالت‌های مختلفی از جمله مولتی‌ورس، Injustice 2 را به اثری باارزش و قابل احترام تبدیل کرده‌اند. Injustice 2 نه‌تنها طرفداران بازی‌های فایتینگ را راضی می‌کند، نه‌تنها عاشقان دنیای دی‌سی را به سمت خود می‌کشاند، بلکه برای افرادی که برای اولین بار به سمت بازی‌های مبارزه‌ای می‌آیند نیز گزینه‌ای عالی محسوب می‌شود.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده