نویسنده: رضا علمی
// شنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۸

کالین ترورو از زمان بندی ساخت فیلم Star Wars: Episode IX چندان راضی نیست

گویا زمان‌بندی ساخت فیلم Star Wars: Episode IX باعث شده کارگردان این فیلم از تماشای دیگر فیلم این مجموعه بازبماند.

کالین ترورو کارگردان یکی از بزرگ‌ترین، پرخرج‌ترین و البته پرفروش‌ترین فیلم‌های چند سال اخیر است؛ فیلم Jurassic World (دنیای ژوراسیک). این فیلم به فروش خیره‌کننده‌ی یک میلیارد و ۶۷۲ میلیون دلاری دست یافت و نام این کارگردان را بر سر زبان‌ها انداخت. وی قرار است کارگردانی فیلم مورد انتظار Star Wars: Episode IX (جنگ ستارگان: اپیزود نهم) را بر عهده داشته باشد. ولی خب گویا کالین ترورو نیز برای خود دلایلی را برای غمگین بودن از چنین افتخاری دارد؛ حتی اگر این دلایل عجیب و مضحک باشند! در هر صورت از صحبت‌های جدید وی این‌طور به نظر می‌رسد که ساخت آخرین فیلم از سه‌گانه‌ی جدید مجموعه‌ی جنگ ستارگان، وی را آنچنان هم خوشحال نکرده است.      

در مصاحبه‌ی جدیدی که کالین ترورو با امپایر پادکست (Empire Podcast) داشته است، دلایل خود را توضیح داده و گفته است که درگیر بودن در مراحل ساخت فیلم Star Wars: Episode IX بدین معنا است که وی نمی‌تواند آن‌طور که دلش می‌خواهد از دیدن فیلم Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای) که کارگردانی آن را رایان جانسن بر عهده دارد لذت ببرد! صحبت‌های جدید وی را با هم می‌خوانیم:  

متأسفانه فیلم رایان جانسن اولین فیلم از مجموعه‌ی جنگ ستارگان است که نمی‌توانم آن را به عنوان تماشاچی و به همراه دیگر تماشاچیان در سینما ببینم. برای فیلم Star Wars: The Force Awakens (جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد) این مشکل وجود نداشت و توانستم این فیلم را به همراه طرفداران، روی پرده‌ی سینما ببینم. فرزندم نیز در کنارم بود و هر دو هنگام دیدن فیلم بسیار هیجان‌زده بودیم. در مورد فیلم Rogue One: A Star Wars Story (روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان) نیز همین رویه را ادامه دادیم و بسیار خوش گذراندیم. من این فیلم را از قبل ندیده بودم و به همراه تماشاچیان و فرزندم تماشایش کردم؛ ولی خب به نظر آن دوران به سر آمده است. گویا لذت بردن از تماشای مجموعه‌ی جنگ ستارگان روی پرده‌ی سینما و به همراه دیگر تماشاچیان را دیگر تجربه نخواهم کرد. در واقع تنها موضوعی که من را ناراحت می‌کند همین اتفاق است.

Collin-Kid

خب، جدای از ناراحتی‌های ریز و درشت جناب کالین ترورو، باید بدین موضوع اشاره کنیم فیلمی که ایشان قرار است کارگردانی کند برای ۲۴ می سال ۲۰۱۹ (۳ خردادماه سال ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است و البته تاکنون اطلاعات چندانی در مورد داستان این فیلم به بیرون درز نکرده است. کالین ترورو به تازگی اعلام کرد که برخی صحنه‌های اولیه فیلم‌برداری شده است.

پیش از این نیز در خبرها اعلام کردیم که کالین ترورو، کارگردان فیلم Jurassic World، در فیلم جدید این مجموعه به عنوان فیلم‌نامه‌نویس همکاری خواهد داشت. عنوان فیلم جدید نیز Jurassic World: Fallen Kingdom (دنیای ژوراسیک: پادشاهی سقوط کرده) خواهد بود که کارگردانی آن به آنتونیا بایونا سپرده شده و قرار است در تاریخ ۲۲ ژوئن ۲۰۱۸ (۱ تیرماه ۱۳۹۷) اکران شود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده