نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۱

انتشار اولین تصویر از لباس جدید شخصیت واسپ در فیلم Ant-Man and The Wasp

تصویر مفهومی جدیدی از فیلم Ant-Man and The Wasp منتشر شده است که در آن لباس جدید واسپ در این فیلم دیده می‌شود.

نمایشگاه D23 جمعه این هفته برگزار خواهد شد. در این نمایشگاه محصولات کمپانی دیزنی از جمله محصولات سینمایی آن برای طرفداران نمایش داده می‌شود و حال به نظر می‌رسد که مارول نیز قرار است حضور پر رنگی را در این نمایشگاه داشته باشد. اخیرا تصویر بنری از فیلم مرد مورچه‌ای و واسپ (Ant-Man and the Wasp) که در نمایشگاه D23 نصب شده، منتشر شده است که در آن شخصیت واسپ دیده می‌شود. در این تصویر مفهومی، شخصیت واسپ لباس کامل و جدیدش را بر تن کرده است. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Ant-Man and The Wasp

اندی پارک از کمپانی مارول استودیو، این تصویر هنری را طراحی کرده است که شباهت زیادی به طرح‌های او از شخصیت واسپ در فیلم Ant-Man (مرد مورچه‌ای) دارد. با این حال، انتظار می‌رود که به‌زودی اولین تصویر رسمی و با کیفیت بالا از لباس واسپ در فیلم Ant-Man and the Wasp منتشر شود. با این حال، امکان اینکه لباس واسپ در فیلم نسبت به این تصویر متفاوت باشد، وجود دارد. فیلمبرداری و تولید فیلم Ant-Man and the Wasp طی روزهای آینده رسما آغاز خواهد شد و انتظار می‌رود به‌زودی فهرست کاملی از بازیگران اصلی این فیلم منتشر شود.

تاکنون حضور پل راد برای بازی در نقش اسکات لنگ/مرد مورچه‌ای، اوانجلین لیلی برای بازی در نقش هوپ ون دین/واسپ، مایکل داگلاس برای بازی در نقش دکتر هنک پیم، مایکل پنیا برای بازی در نقش لوئیس، تی. آی. در نقش دیو، دیوید دستمالچیان در نقش کرت، رندل پارک در نقش ایجنت جیمی وو و هانا جان کامن در یک نقش نامشخص، در فیلم Ant-Man and the Wasp تایید شده است. کارگردانی این فیلم بر عهده پیتون رید، کارگردان فیلم اول، خواهد بود و کار نوشتن فیلمنامه دنباله فیلم Ant-Man (مرد مورچه‌ای) نیز بر عهده اندرو بارر و گابریل فراری بوده است.

فیلم Ant-Man and the Wasp برای اکران در تاریخ ۶ جولای ۲۰۱۸ (۱۵ تیر ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده