نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۲

تایید بازگشت یکی از شخصیت های اصلی سریال Fear the Walking Dead در فصل سوم

سازندگان سریال Fear the Walking Dead تایید کردند که یکی از شخصیت‌های اصلی این سریال در فصل سوم بازخواهد گشت.

ادامه این مطلب ممکن است بخش‌هایی از داستان فصل دوم و سوم سریال Fear the Walking Dead را برای شما فاش کند.

سریال از مردگان متحرک بترسید (Fear the Walking Dead)، سریالی فرعی براساس سریال The Walking Dead (مردگان متحرک) است که تاکنون دو فصل از آن به‌روی آنتن رفته است و فصل سوم این سریال امسال منتشر خواهد شد. در مجموعه مردگان متحرک مهم نیست که یک بازیگر چقدر معروف یا اینکه یک شخصیت چقدر در سریال تاثیر گذار باشد و هر یک از شخصیت‌های این مجموعه ممکن است هر لحظه کشته شوند. حتی هیچ تضمینی برای زنده ماندن شخصیت‌های اصلی نیز وجود ندارد. از شخصیت‌هایی که در فصل اول سریال The Walking Dead معرفی شدند، تنها چهار شخصیت باقی مانده‌اند.

این روند تا حدودی در سریال Fear the Walking Dead نیز وجود داشته است و تاکنون برخی از شخصیت‌های اصلی این سریال کشته شده‌اند. حال در جریان اخبار سینما و تلویزیون، به نظر می‌رسد که یکی از شخصیت‌های اصلی این سریال که گمان می‌رفت کشته شده، از دنیای مردگان بازگشته است. دانیل سالازار یکی از شخصیت‌هایی بود که در پایان نیمه اول فصل دوم این سریال زیر زمین باغ ابیگیل را که در آن تعدادی زامبی وجود داشت، آتش زد و به نظر می‌رسید خود نیز به‌همراه زامبی‌ها در آتش سوخته است. اما او قرار است در فصل سوم این سریال بازگردد.

دیو اریکسن، سازنده سریال Fear the Walking Dead، اخیرا مصاحبه‌ای را با وب‌سایت سرگرمی هفتگی انجام داده است. او در این مصاحبه تایید کرد که سالازار زنده است و توانسته از آتش سوزی نجات پیدا کند و در طی فصل سوم این سریال بازخواهد گشت. اریکسن گفت:

ما هیچ‌وقت رسما اعلام نکردیم که او در حادثه آتش‌سوزی مرده است. من فکر می‌کنم که این شخصیت به طور خاص برای دیگر شخصیت‌های سریال به‌خصوص افلیا، اهمیت داشته است و فکر می‌کردند که او را از دست داده‌اند. من فکر می‌کنم که بازگشت او بسیار دیر هم شده است و من قول می‌دهم که او را دوباره در طی فصل جدید این سریال مشاهده خواهید کرد.

Fear the Walking Dead

فروردین امسال، شبکه AMC اعلام کرد که پخش هفتگی فصل سوم سریال Fear the Walking Dead از تاریخ ۴ ژوئن ۲۰۱۷ (۱۴ خرداد ۱۳۹۶) آغاز خواهد شد. همچنین در این ماه اریکسن اعلام کرد که پس از پخش فصل سوم از سریال Fear the Walking Dead، جدا خواهد شد. این در حالی است که شبکه AMC این سریال را برای فصل چهارم تمدید کرده است. علاوه بر این، این شبکه اعلام کرد که اندرو چامبلیس و ایان گلدبرگ، تهیه کنندگان اجرایی سریال روزی روزگاری (Once Upon a Time)، کار ساخت فصل چهارم سریال Fear the Walking Dead را بر عهده دارند. فصل چهارم این سریال در ۱۶ قسمت تولید و در طی سال ۲۰۱۸ منتشر خواهد شد.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده