نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۶ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۲

تاریخ شروع پخش فصل سوم سریال Fear the Walking Dead اعلام شد

شبکه AMC تاریخ شروع پخش هفتگی فصل سوم سریال از مردگان متحرک بترسید (Fear the Walking Dead) را رسما تایید و اعلام کرد.

سرانجام یکشنبه این هفته فصل هفتم سریال The Walking Dead (مردگان متحرک) به پایان رسید. حال شبکه AMC تاریخ شروع پخش هفتگی فصل سوم سریال Fear the Walking Dead را تایید و اعلام کرده است. پخش هفتگی فصل سوم این سریال از تاریخ ۴ ژوئن ۲۰۱۷ (۱۴ خرداد ۱۳۹۶) آغاز خواهد شد. فصل سوم این سریال در ۱۶ قسمت تولید شده است که نیمه اول آن در ۸ قسمت طی ۶ هفته به روی آنتن خواهند رفت. طبق گفته AMC، دو قسمت اول در تاریخ ۴ ژوئن (۱۴ خرداد) و دو قسمت پایانی نیمه اول در تاریخ ۹ جولای (۱۸ تیر) از این شبکه منتشر خواهند شد.

علاوه بر این، AMC اولین تصاویر فصل سوم سریال Fear the Walking Dead را نیز منتشر کرده است. فصل سوم سریال Fear the Walking Dead ادامه داستان خانواده‌های دو فصل گذشته را روایت خواهد کرد که در یک منطقه شناخته شده در مرز مکزیک و آمریکا با خشونت و تحرکات جدیدی روبرو شده‌اند. با نزدیک شدن به پایان دنیا دیگر خطوط بین المللی معنایی ندارد و این خانواده‌ها نه تنها باید با اتحاد یکدیگر یک جامعه را از نو تشکیل دهند، بلکه باید تلاش کنند که به معنای واقعی یک خانواده تبدیل شوند. مدیسون دوباره با تراویس، شریک و همسر آخر الزمانی خود همراه شده، اما آلیشیا در پروژه قتل آندرس شکست خورده است.

پسر مدیسون که تنها چند کیلومتر دورتر از مادر خود است، اکنون برای اولین بار با کمک لوسیانا رهبری یک گروه را بر عهده گرفته، اما گروهی که در مرز مکزیک-آمریکا در کمین بوده‌اند، به آن‌ها حمله کردند و بیشتر اعضای این گروه به قتل رسیدند و برخی نیز فرار کردند. لوسیانا در این تیراندازی زخمی شده و نیک دیگر احساس جاودانگی نمی‌کند. افلیا نیز در اسارت به سر می‌برد و به دنبال یافتن راه فرار است.

AMC تاکنون تاریخی برای شروع نیمه دوم فصل سوم سریال Fear the Walking Dead اعلام نکرده است. کیم دیکنز، کلیف کرتیس، فرانک دیلین، آلیشیا دبنام-کری، کلمن دومینگو، مرسدس میسون، لورنزو جیمز هنری و روبن بلیدز از جمله بازیگرانی هستند که در دو فصل اول سریال Fear the Walking Dead به ایفای نقش پرداخته بودند. چندی پیش دیو اریکسن، سازنده این سریال، اعلام کرد که پس از پخش فصل سوم از سریال Fear the Walking Dead جدا خواهد شد.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده