// چهار شنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۲

بازی Danger Zone با حس و حالی شبیه به Burnout به زودی منتشر خواهد شد

اگر دلتان برای منفجر کردن خودروها تنگ شده است، احتمالا بازی Danger Zone همان چیزی است که منتظرش هستید.

شاید دیگر خبری از نسخه‌ جدید بازی Burnout نباشد؛ اما این به این معنی هم نیست که لذت ترکاندن ماشین‌ها را دیگر نچشیم. استودیو Three Fields Entertainment در مراحل پایانی توسعه بازی Danger Zone قرار دارد. اثری که قرار است در آن شاهد تخریب و انفجار خودروها باشیم و به زودی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و پی‌سی منتشر خواهد شد. این بازی از بخش Crash Mode در بازی Burnout الهام گرفته است. اگر یادتان باشد، در بخش Crash Mode شما بایستی با یک خودرو در حال انفجار به وسایل نقلیه دیگر برخورد می‌کردید و هر چقدر انفجار و هرج و مرج بیشتری ایجاد می‌شد، امتیاز بیشتری هم می‌گرفتید. البته بازی Burnout توسط استودیو کریتریون گیمز ساخته شده بود؛ اما در واقع دو تن از اعضای اصلی این استودیو، فیونا اسپری و الکس وارد بودند که استودیو تری فیلدز اینترتینمنت را تاسیس کردند.

از سال ۲۰۰۸ به بعد و پس از عرضه بازی Burnout Paradise، دیگر هیچ ادامه‌ای برای این سری منتشر نشد و بازی Danger Zone در حال حاضر می‌تواند نزدیک‌ترین اثر به بازی ایده‌آل طرفداران Burnout باشد. Danger Zone سومین پروژه تیم تری فیلدز اینترتینمنت محسوب می‌شود. این استودیو پیش از این دو بازی Lethal VR و Dangerous Golf را منتشر کرده بود که در آن‌ها نیز شاهد انفجار و آتش‌بازی بودیم.

فیونا اسپری، مدیر اجرایی تری فیلدز اینترتینمنت در مصاحبه با گیمزبیت گفت:

بازی Danger Zone در واقع از بخش Crash Mode در Burnout 3: Takedown الهام گرفته است و این بخش محبوب و پرطرفدار را به یک بازی آرکید و معمایی کاملا جدید تبدیل می‌کند. ما سعی می‌کنیم تا طرفداران قدیمی این سبک را با یک تجربه کاملا جدید و لذت‌بخش روبرو کنیم.


منبع Venturebeat
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده