نویسنده: فریده صالحی
// دوشنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۸

تریلر جدید سریال Castle Rock منتشر شد

شبکه Hulu تریلر جدیدی را از پروژه جدید و مشترک جی جی آبرامز و استفن کینگ یعنی سریال Castle Rock با بازی بیل اسکارشگورد منتشر کرد.

سابقا اعلام شده بود که پروژه جدیدی توسط استفن کینگ و کارگردان فیلم Star Wars: The Force Awakens (جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد) یعنی جی جی آبرامز و کمپانی‌اش به نام بد ربات، به نام سریال کسل راک (Castle Rock) در دستور کار قرار گرفته و حتی تیزر تریلری هم از آن منتشر شده بود. حال امروز تریلر جدیدی از این سریال توسط شبکه هولو به صورت عمومی برای طرفداران منتشر شده است. این تریلر کوتاه اما زیبا و جدید این مجموعه تلویزیونی، صحنه‌های تاثیرگذار و هیجان‌انگیز خیلی خوبی را برای بیننده فراهم آورده و در معرض نمایش گذاشته است. سریال Castle Rock قرار است گلچینی از موضوعات و شخصیت‌های مختلف رمان‌های کینگ باشد که در محل Castle Rock زندگی می‌کنند. شما در این تریلر شاهد اشاراتی به رمان‌های پرطرفدار و معروف کینگ از جمله It، میزری (Misery)، رستگاری در شاوشنک (The Shawshank Redemption) و غیره، خواهید بود. 

سریال کسل راک بهترین در نوع خود تعریف شده و قرار است در آن به شکلی واحد به بررسی تمامی دنیاها و شخصیت‌ها و داستان‌هایی که از ذهن خلاق استفن کینگ تراوش شده پرداخته شود و انتظار می‌رود که در این سریال تمامی داستان‌های نمادین و محبوب او دوباره بررسی و به نوعی تجدید خاطره شود. هر فصل این سریال قرار است خط داستان و شخصیت‌های متفاوتی داشته باشد. همچنین موضوعات و شخصیت‌های خاص فصل گذشته در فصل‌ بعدی آن نیز حضور خواهند داشت.

بیل اسکارشگورد که اخیرا به خاطر حضور و ایفای نقش دلقک پنی وایز در فیلم It که به کارگردانی آندرس موچیتی و بر اساس کتاب استفن کینگ به همین نام ساخته شده، بسیار تحسین شد و سیسی اسپیسک که در فیلم اقتباسی کری (Carrie) که به کارگردانی برایان دی پالما و بر اساس کتابی از استفن کینگ به همین نام ساخته شده، ایفای نقش کرده بود، از جمله بازیگران محبوبی هستند که باز هم با استفن کینگ همکاری می‌کنند و قرار است در سریال کسل راک به ایفای نقش بپردازند. پخش این سریال در سال ۲۰۱۸ و به طور اختصاصی از شبکه هولو آغاز خواهد شد. 

سریال Castle Rock تنها سریال مشترک آبرامز و کینگ نیست که توسط شبکه هولو منتشر شده است. سریال 11.22.63 سال گذشته توسط شبکه هولو منتشر شد که آبرامز تهیه‌کنندگی این سریال را بر عهده داشت و کینگ نیز به‌عنوان نویسنده حضور داشت. کسل راک نام شهر خیالی و ساختگی مین است که در طول سالیان دراز در بسیاری از کتاب‌ها و آثار مختلف استفن کینگ به انواع مختلف به این شهر اشاراتی شده است. 

با این حال، اطلاعات بیشتری از سریال Castle Rock مانند تعداد قسمت‌های فصل اول و تاریخ شروع پخش این سریال منتشر نشده است. همچنین حضور بازیگر دیگری تاکنون در این سریال تایید نشده است. با توجه به تیرز منتشر شده، انتظار می‌رود این سریال، یک سریال ترسناک دیگر از استفن کینگ باشد. همچنین استودیو بد ربات در ارتباط با سریال Castle Rock توییتی را منتشر و اشاره‌ای به سریال Stranger Things کرده است. بد ربات این سریال را یک نسخه جعلی از مجموعه Castle Rock معرفی کرده است.

در این تریلر که اشارات مختلفی به کتاب‌های گوناگون کینگ شده‌ است، شما چند اشاره به آثار مختلف او را متوجه شده‌اید؟ حدس‌های خود را با ما در میان بگذارید.

برای دانلود تریلر از طریق وب‌سایت آپارات اقدام کنید


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده