// سه شنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱

فانکو، فیگور های بازی Kingdom Hearts را معرفی کرد

کمپانی Funko از فیگور‌های پاپ‌ جدید خود با ظاهر بازی Kingdom Hearts به همراه Mystery Mini‌هایش رونمایی کرد.

در جریان اخبار بازی، کمپان فانکو (Funko) سری جدیدی از Pop یا فیگور‌های خود را با محوریت سری بازی‌های Kingdom Heart معرفی کرد. محصول جدید به همراه بسته‌های Mystery Mini بازی Kingdom Heart در زمستان سال جاری عرضه می‌شود. هر یک از محصولات یاد شده در نقاط و فروشگاه‌های خاصی در دسترس قرار می‌گیرد.

فصل دوم پاپ‌های کمپانی فانکو شامل Keyblade Sora می‌شود که در کنار دوست‌های صمیمی وی یعنی Kairi و Riku به چشم می‌خورد. در آن سو همچنین دو مجسمه Shadow Heartless نیز معرفی شد که شامل نسخه معمولی و نسخه Glow Chase می‌شود که دریافت آنها با شانس ۱ به ۶ همراه است. اگر تمایل دارید که حالت کامل‌ شده کاراکتر Sora را به دست آورید، باید نسخه انحصاری آن را از فروشگاه Best Buy تهیه کنید در حالی که حالت Brave کاراکتر Sora تنها در فروشگاه Toys “R” Us قابل تهیه کردن است.

در ادامه می‌توانید نگاهی به پاپ‌های بازی Kingdom Hearts بیاندزید.

Funko Pop

همانطور که در بالا اشاره شد کمپانی فانکو نسخه‌های Mystery Mini بازی Kingdom Hearts را نیز در دست ساخت قرار داده است. این مجموعه شامل کاراکتر‌های Mickey ،Roxas ،Axel و Riku در قالب لباس‌های Organization XIII می‌شود. همینطور کاراکتر‌های دیگری نظیر Goofy ،Donald ،Chip و Dale در این مجموعه جای گرفته است که کاربران می‌توانند با امتحان کردن شانس خود به آنها دست پیدا کنند.

همانند مجسمه‌های Pop، آیتم‌های Mystery Mini در فروشگاه‌های خاصی به فروش می‌رسد. به طور مثال آیتم‌های Pete، Large Body Heartless و Soldier Heartless به طور انحصاری در فروشگاه Gamespot به فروش می‌رسد. شخصیت‌های دیگر در ظاهر Tron همانند Goffy، Donald و Sora تنها در فروشگاه Tos “R” Us  به فروش می‌رسد. در انتها نیز کاراکتر‌های Goofy، Donald و Sora در ظاهر Holoween به طور انحصاری در فروشگاه Hot Topic در دسترس است.

در ادامه نیز می‌توانید Mystery Mini‌های  بازی Kingdom Hearts را مشاهده کنید.

Pop‌ها و Mystery Mini‌های بازی Kingdom Hearts برای عرضه در دسامبر سال جاری برنامه‌ریزی شده است.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده