نویسنده: فریده صالحی
// یکشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۹

فیلمبرداری فیلم X-Men: Dark Phoenix به اتمام رسید

تیم تولید فیلم مردان ایکس: دارک فینکس (X-Men: Dark Phoenix) با انتشار تصویری از پشت صحنه، اتمام مرحله فیلمبرداری اصلی این اثر را به طور رسمی اعلام کردند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سیمون کینبرگ کارگردان فیلم X-Men: Dark Phoenix (مردان ایکس: دارک فینکس) به تازگی تصویری از پشت صحنه‌ای که مشغول فیلمبرداری آن بودند در صفحه رسمی شبکه اجتماعی خود منتشر کرد. او با انتشار این تصویر به طور رسمی اعلام کرد که فیلمبرداری جدیدترین قسمت سری فیلم مردان ایکس به پایان رسیده است. 

چندی پیش، خبردار شدیم که مراحل تولیدات فیلم Deadpool 2 (ددپول 2) به پایان رسیده است. اما بعد از آن متوجه شدیم که تنها این اثر نیست که به پایان تولیدات خود نزدیک شده بلکه در اخبار جدید گزارشات مختلفی منتشر شده مبنی بر اینکه جدیدترین قسمت از سری پرطرفدار و مورد انتظار فیلم X-Men از کمپانی فاکس قرن بیستم، به تازگی فیلمبرداری اصلی خود را به پایان رسانده‌ است.

سیمون کینبرگ کارگردان این اثر مورد انتظار به تازگی تصویر زیر را در حساب کاربری رسمی خود در اینستاگرام منتشر کرده و به واسطه همین تصویر به طور رسمی اعلام کرده که دوربین‌های پروژه به کار خود پایان داده‌اند. این عکس، تصویری از پشت صحنه‌ی فیلمبرداری مدرسه چارلز فرانسیس اگزاویه یا پروفسور ایکس است و اگرچه بعضی از بازیگران و شخصیت‌ها در در پس‌زمینه تصویر حضور دارند اما آنقدر دور هستند که چهره واضحی از آنها مشخص نیست و معلوم نیست که چه کسانی هستند.

زمانی که مشخص شد سیمون کینبرگ قرار است کارگردانی فیلم مردان ایکس: دارک فینکس را برعهده داشته باشد و قرارداد امضا شده او تاییدی بر این خبر بود، خیلی از طرفداران به شدت نگران بودند که این کارگردان نتواند به خوبی از پس این پروژه بربیاید. با این حال فیلمبرداری این اثر و روند آن نشان از این موضوع می‌دهد که کینبرگ توانسته از وظیفه‌ای که به او محول شده سر بلند بیرون آمده و بدون هیچ مشکلی این مرحله از تولیدات هم پشت سر گذاشته است. امیدواریم که در آینده‌ای نزدیک یک تریلر یا ویدئویی رسمی از جدیدترین قسمت سری فیلم X-Men منتشر شود تا ما بتوانیم به خوبی با فضای این اثر و اینکه چه انتظاراتی می‌توانیم از آن داشته باشیم روبه‌رو شویم.

جیمز مک‌آووی در نقش پروفسور ایکس، مایکل فاسبندر در نقش مگنیتو، جنیفر لارنس در نقش میستیک، سوفی ترنر در نقش جین گری، جسیکا چستین در نقش لیلاندرا نرمانی، نیکولاس هولت در نقش بیست، تای شرایدن در نقش سایکلاپس، الکساندرا شیپ در نقش استورم، کدی اسمیت-مک‌فی در نقش نایت‌کراولر، ایوان پیترز در نقش کوئیک سیلور، کتا ابرهارت در نقش لونا و اسکات شپرد در نقش دکتر جان گری، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم X-Men: Dark Phoenix حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فیلم X-Men: Dark Phoenix برای اکران در تاریخ ۲ نوامبر ۲۰۱۸ (۱۱ آبان ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده