// یکشنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۶

مهران مهام: پول بیشتر دلیل انصراف سیامک انصاری از حضور در سریال «ویلا» بود

مهران مهام، تهیه کننده‌ی سریال «ویلا» از دلایل انصراف سیامک انصاری از حضور در این سریال پرده برداشت.

با وجود گذشت یک سال از اتفاقات و حواشی سریال ویلا که در نهایت به عدم فیلمبرداری این سریال منتهی شد، هنوز هم حواشی پشت این سریال ادامه دارد. در تازه‌ترین ادعاهای مطرح شده اینبار مهران مهام، تهیه‌کننده‌ی سریال «ویلا» علیه سیامک انصاری سخنانی را بیان کرده است.

مهران مهام که اکنون تهیه‌‌کنندگی مجموعه «پنچری» به کارگردانی برزو نیک نژاد را برعهده دارد، مدعی شده است که سیامک انصاری بعد از عقد قرارداد با سریال «ویلا» به دلیل پیشنهاد مالی بهتر از سوی عوامل «دورهمی»، از این پروژه جدا شده است. سریال «ویلا» به کارگردانی مرضیه برومند و تهیه‌کنندگی مهران مهام، قرار بود سال گذشته برای پخش در ایام نوروز ۹۵ فیلمبرداری شود. با این حال، این اتفاق به دنبال انصراف سیامک انصاری و مرضیه برومند هیچگاه رخ نداد. مرضیه برومند دوم اسفندماه سال ۹۴ درباره انصراف خود و سیامک انصاری از پروژه «ویلا» در گفتگویی به آی سینما گفته بود:

من همان دو ماه پیش از این سریال انصراف دادم، آقای انصاری گفتند مریض هستند و این سریال به تولید نرسید. البته این اتفاق دو روز مانده به فیلم‌برداری افتاد و ما جایگزین دیگری نداشتیم. یا تمارض کردند یا واقعا مریض بودند که به هر حال این اتفاق نیفتاد، همین!

مهران مهام که پیش‌تر اعلام کرده بود از سیامک انحصاری شکایت خواهد کرد، درباره انصراف این بازیگر از پروژه «ویلا» گفت:

سیامک انصاری قطعاً در سریال «ویلا» نیست و دیگر هیچ وقت با من کار نخواهد کرد. من هنوز پیگیر کار سیامک انصاری هستم و نمی خواهم فکر کند که هنوز کارش تمام شده است.

مهران مهام در پایان گفت که مشکل او با این بازیگر تنها بر سر مسائل مالی بوده است:

هنرمند دو نوع پیمان می بندد. یکی پیمان مالی و فیزیکی و دوم پیمان و قرارداد دلی است که با مردم بسته‌ایم. سیامک انصاری حداقل می توانست به قراردادی که با مردم بسته احترام بگذارد نه اینکه از من پول بگیرد و بعد که «دورهمی» پول بیشتری به او داد، پیش من گریه کند که زنم از من طلاق می گیرد و باید بروم. در مورد سیامک انصاری قصه فقط پول بود.


منبع منظوم
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده