// دوشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۵۰

کیت هرینگتون در بازی Call of Duty: Infinite Warfare هنرنمایی می‌کند

کیت هرینگتون (Kit Harington) که بیشتر با ایفای نقش «جان اسنو» در سریال مشهور Game of Thrones شناخته می‌شود، در بازی Call of Duty: Infinite Warfare در قالب یک شخصیت منفی هنرنمایی خواهد کرد. با زومجی همراه باشید.

کمپانی اکتیویژن در سال‌های اخیر در جهت از بین بردن مرز بین بازی‌های ویدیویی و محتواهای نمایشی تلاش‌های بسیاری کرده است و با اضافه کردن بخش‌های از پیش‌ برنامه‌ریزی شده و بهره‌گیری از استعداد بازیگران و هنرمندان مشهوری از جمله کوین اسپیسی، در بازی Call of Duty: Advanced Warfare، تا حدودی به این هدف خود رسیده است. حال استودیو اینفینیتی وارد قصد دارد در بازی ‌‌Call of Duty: Infinite Warfare، به عنوان سیزدهمین بازی مجموعه Call of Duty، از بازیگر مشهور نقش «جان اسنو» در سریال «بازی تاج و تخت»، یعنی کیت هرینگتون برای ایفای نقش شخصیت منفی استفاده کند. تیلور کوروساکی، کارگردان داستانی اینفینیتی وارد در مورد کیت هرینگتون می‌گوید:

کیت استعدادی فوق‌العاده و یک هنرمند حرفه‌ای  تمام و کمال در عرصه بازیگری است. داستان بازی ما در مورد نبردی حماسی بین نیروهای مخالف بوده و کیت به خوبی در نقش خود به عنوان یکی از اعضای گروه دشمن شما در بازی، یعنی Settlement Defense Front فرو رفته است و به خوبی از پس آن برآمده است. ما علاقه‌مند هستیم که هرچه سریع‌تر شخصیت متفاوتی (نسبت به جان اسنو) از کیت را به طرفداران نشان دهیم.

بر طبق اطلاعات منتشر شده، گروه Settlement Defense Front که به اختصار SDF خوانده می‌شود، در جنگ با گروه Solar Associated Treaty Organization، به اختصار SATO به سر می‌برد. گروه «اس‌دی‌اف» متشکل از نظامی‌های افراطی بوده که قصد دارند تمام منابع و ثروت‌های منظومه شمسی را تحت کنترل خود در‌آورند و برای تحقق این هدف، پایگاه‌هایی در کشورهای‌های مختلف کره زمین ایجاده کرده‌اند. کمپانی اکتیویژن باری دیگر و پس از ساخت تریلر Surprise بازی Black Ops 2، با کارگردان مشهور گای ریچی، همکاری خواهد کرد. دیو استول، رئیس استودیو اینفینیتی وارد در مورد همکاری با گای ریچی گفته است:

گای ریچی از همراهان همیشگی مجموعه «ندای وظیفه» است، بر همین اساس بازگشت او فوق‌العاده خواهد بود. او در امر زنده و باورپذیر کردن شخصیتی که کیت هرینگتون ایفای نقش آن را به عهده دارد، به ما یاری خواهد رساند. برای ما بسیار اهمیت دارد که این نقش به بهترین نحو ایفا و اجرا شود. ما قصد داریم داستانی چالش‌برانگیز و غنی از لحاظ شخصیت‌پردازی را روایت کنیم، و این فرصت بسیار خوبی است که بازیگران باتجربه را به تیم بازیگری اضافه کنیم.

در زیر می‌توانید ویدیویی کوتاه از کیت هرینگتون در استودیو ضبط موشن کپچر بازی Call of Duty: Infinite Warfare را مشاهده کنید:

بازی Call of Duty: Infinite Warfare در تاریخ ۴ نوامبر ۲۰۱۶ (۱۴ آبان) بر روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و ویندوز عرضه خواهد شد. این بازی علاوه بر نسخه عادی دارای سه نسخه Legacy، دیلاکس و Legacy Pro خواهد بود که در صورت خرید هریک از این سه، نسخه بهبود یافته Call of Duty Modern Warfare در اختیار شما قرار می‌گیرد.

منبع: PC Gamer


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده