نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۲۳

داستان فیلم بعدی X-Men در دهه ۹۰ میلادی اتفاق خواهد افتاد

درحالی که کمتر از ۳ هفته تا اکران فیلم X-Men Apocalypse باقی مانده، تهیه کننده مجموعه X-Men خبر از ساخت قسمت بعدی این مجموعه می‌دهد که در دهه ۹۰ میلادی جریان خواهد داشت. با زومجی همراه باشید.

سیمون کینبرگ، تهیه کننده مجموعه فیلم‌های X-Men، تایید کرد فیلم بعدی این مجموعه در دهه ۹۰ میلادی اتفاق خواهد افتاد. کینبرگ در مصاحبه با سایت ComingSoon گفت هفتمین فیلم از مجموعه X-Men برای این دهه برنامه‌ریزی شده است، این دهه را می‌توان بهترین دوران این مجموعه بخاطر مجموعه X-Men: The Animated  عنوان کرد.

دوره برنامه‌ریزی شده یکی از چند جز‌‌ئیاتی است که طرفداران در مورد افراد ایکس ۷ می‌دانند؛ بنا به گزارش‌ها، مراحل تولید فیلم امسال آغاز خواهد شد، البته ممکن است برایان سینگر به عنوان کارگردان به این مجموعه باز نگردد. البته این فیلم جدید، دنباله‌ای بر X-Men: Apocalypse نخواهد بود که اتفاقاتش در دهه ۸۰ میلادی رخ می‌دهد و ۷ خرداد اکران خواهد شد، بلکه قرار است آغازی بر یک سه‌گانه کاملا جدید باشد.

درحال حاضر ۳ فیلم فرعی هم از این مجموعه در حال ساخت هستند که شامل فیلم جدید ولورین، اقتباسی از مجموعه X-Force  و X-Men: The New Mutants می‌شوند. هفته گذشته جاش بون، کارگردان فیلم The New Mutants، از شخصیت‌های احتمالی این فیلم رونمایی کرد. همچنین X-Men به  تلویزیون نیز خواهد آمد و سریال Legion برای پخش از شبکه FX در حال تولید است.

منبع: Polygon


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده