نویسنده: آرش رستمی
// شنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۲

بازی War of the Planet of the Apes ساخته می‌شود

خبر ساخت بازی از روی فیلم نبرد سیاره‌ی میمون‌ها (War of the Planet of the Apes) تأیید شد.

طی رویداد کامیک کان نیویورک اندی سرکیس (Andy Serkis)، هنرپیشه‌ی انگلیسی، اعلام کرد که اکران «نبرد سیاره‌ی میمون‌ها» با عرضه‌ی یک بازی بر اساس این فیلم همراه خواهد شد. سرکیس همچنین گفت که بخشی از حرکات او در قالب موشن کپچر، ثبت و در این بازی استفاده می‌شود. بازی فوق قرار است برای کنسول‌ها منتشر شود؛ ولی هنوز از پلتفرم‌های مقصد آن اطلاع دقیقی نداریم.

سرکیس به توضیحات مختصری از بازی War of the Planet of the Apes بسنده کرد و حتی در گفت‌وگو با وب‌سایت گیم‌اسپات هم اطلاعات چندانی را بروز نداد. با این حال، وی در مصاحبه‌اش گفت:

ما کار ساخت [بازی] را در امجنریوم (The Imaginarium Studios)، استودیوی شخصی‌ام، کلید زده‌ایم. برای آنکه جزئیات را فاش نکنم [تنها می‌گویم] که این [بازی] شبیه به تیراندازی‌های اول-شخص نیست؛ بلکه به فیلم‌های تعاملی شباهت دارد. این تمام چیزی است که می‌توانم بگویم؛ ضمن اینکه [بازی] تقریباً هم‌زمان با [اکران] فیلم عرضه خواهد شد.

اندی سرکیس همچنین گفت که بازی نبرد سیاره‌ی میمون‌ها یک «ساخته‌ی مکمل» است و بر اساس شخصیت‌های فیلم شکل نگرفته است.

این اولین‌باری نیست که سرکیس در فرآیند ساخت یک بازی حضور پیدا می‌کند. او پیش‌تر در بازی‌های DmC: Devil May Cry ،Heavenly Sword و Enslaved: Odyssey to the West با تیم‌های توسعه‌دهنده همکاری داشته است؛ ضمن اینکه در بخشی از بازی Star Citizen هم به ایفای نقش می‌پردازد.

نبرد سیاره‌ی میمون‌ها قرار است در ۱۴ جولای ۲۰۱۷ (۲۳ تیرماه ۹۶) روی پرده‌ی سینماها برود. علاوه بر سرکیس، جودی گریر (Judy Greerوودی هرلسون (Woody Harrelson) و استیو زان (Steve Zahn) در این فیلم به هنرپیشگی پرداخته‌اند. کارگردانی فیلم هم بر عهده‌ی مت ریوز (Matt Reeves) است که پیش‌تر طلوع سیاره‌ی میمون‌ها (Dawn of the Planet of the Apes) را کارگردانی کرده بود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده