// یکشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۰

تماشا کنید:‌ اولین ویدیو از Kubo and the Two Strings، انیمیشن بعدی سازنده ParaNorman

استودیوهای لایکا، شرکت پشت ساخت انیمیشن‌های نام‌ آشنای ParaNorman و Coraline، ویدیویی زیبا را از Kubo and the Two Strings، تازه‌ترین انیمیشن خود را منتشر کرد. در ادامه برای جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

انیمیشن Kubo and the Two Strings، روایتگر داستان پسری جوان به نام کوبو است که به دنبال تاخت و تاز گروهی از ارواح و شیاطین مشمئز کننده به روستای خود، قصد از بین بردن آنها را دارد. تنها راه مقابله با آنها اما تَرک خانه و پیدا کردن زره ویژه پدر، آخرین سامورایی است که به او قدرت مبارزه با گروه‌های مختلف را می‌دهد. در این انیمیشن ستاره‌هایی مانند چارلیز تِرون، رونی مارا، آرت پارکینسون، بِرِندا واکارو و مَتیو مِک‌کاناهِی حضور خواهند داشت.

افرادی که شیفته‌ی انیمیشن‌های قبلی لِایکا شده‌اند احتمالا از ساخته شدن یک انیمیشن دیگر با تِکنیک منحصر به فرد و زیبای Stop-Motion خوشحال خواهند شد. در روش استاپ موشن، پویانما با حرکت تدریجی اجسام و در کنار هم قرار دادن تصاویر اقدام به خلق انیمیشن می‌کنند.

انیمیشن Kubo and the Two Strings توسط تراویس نایت،‌ پویانما (انیماتور) ارشد پشت انیمیشن‌های ParaNorman و Coraline کارگردانی می‌شود. این انیمیشن بنا به گفته‌ی سازندگان و ویدیوی منتشر شده در تاریخ ۱۸ آگوست (۲۸ مرداد) اکران خواهد شد. تِراویس نایت اکنون در کنار ساخت انیمیشن عهده‌دار سِِمَت مدیر عامل اجرایی شرکت لایکا نیز است. وی در گذشته نیز از پویانما‌های ارشد انیمیشن The Boxtrolls بوده است.

هرسه انیمیشن The Boxtrolls ،ParaNorman و Coraline افتخار نامزدی در جوایز آکادمی اسکار را در کنار دریافت جوایز معتبری مانند جایزه آنی (انجمن بین‌المللی انیمیشن) یا جوایز بنیاد فیلم آمریکا را در کارنامه خود دارند.

|

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده