// شنبه, ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۰۱

دو فیلم The Mummy و Universal Monster با یک سال تاخیر اکران می شوند

اکران فیلم بازگشت مومیایی (The Mummy reboot) در ماه‌های گذشته با تاخیری چندماهه روبرو شده بود. ظاهرا یونیورسال پیکچرز تصمیم گرفته است که اکران فیلم‌‌ را با حدود یک سال تاخیر بیشتر از ژوئن ۲۰۱۶ به مارس ۲۰۱۷ انتقال دهد. فیلم Universal Monster نیز با تاخیری مشابه اکران خواهد شد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

یونیورسال پیکچرز تصمیم گرفته است که تاریخ اکران فیلم بازگشت مومیایی را در آمریکای شمالی از تاریخ ۲۴ ژوئن ۲۰۱۶ (۳ تیر ۱۳۹۵) به تاریخ ۲۴ مارس ۲۰۱۷ (۴ فروردین ۱۳۹۶) منتقل کند. در یک اطلاعیه‌ی مطبوعاتی نیز آمده است که تاریخ اکران فیلم مجموعه‌ی Universal Monster‌ در آمریکای شمالی از تاریخ ۲۱ آپریل ۲۰۱۷ (ا اردیبهشت ۱۳۹۶) به ۳۰ مارس ۲۰۱۸ (۱۰ فروردین ۱۳۹۷) منتقل شده است.

فیلم Universal Monster با استایلی مشابه فیلم Avengers‌ از مجموع قهرمان‌های فیلم‌های مختلف تشکیل شده است. با در نظر گرفتن این موضوع و البته تاخیرفیلم The Mummy نمی‌توان گفت که از تاثیر این تاخیر برروی تاریخ اکران Universal Monster شگفت‌زده شده‌ایم.

مسلما فیلم The Monsters که در سال ۲۰۱۸ منتشر می‌شود، پتانسیل لازم برای جای دادن شخصیت‌های هیولای فرانکنشتاین، مرد نامرئی، مرد گرگ‌نما، موجودی از باتلاق سیاه و طبیعتا مومیایی و دراکولا را دارد. سال گذشته لوک اِوانز در فیلم Dracula Untold در نقش دراکولا ظاهر شد که این فیلم اولین «فیلم مستقل» برای باز شدن راه Untitled Universal Monster بود.

فیلم بازگشت مومیایی به نویسندگی جان اِسپِتز (نویسنده‌ی فیلم Prometheus) و کارگردانی الِکس کارتزمِن (تهیه‌کننده‌ی فیلم Star Trek Into Darkness) مراحل تولید را سپری می‌کند.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده