نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۵

تماشا کنید: اولین تریلر از انیمیشن Ice Age: Collision Course

کمپانی فاکس قرن بیستم، امروز تریلر قسمت پنجم مجموعه انیمیشن عصر یخبندان را که نامش عصر یخبندان: مسیر برخورد (Ice Age: Collision Course) است، منتشر کرد. با زومجی، جزئیات خبر و تماشای این تریلر همراه باشید.

قسمت پنجم انیمیشن عصر یخبندان تابستان سال آینده اکران خواهد شد. امروز کمپانی فاکس قرن بیستم، اولین تریلر از این انیمیشن را که نامش عصر یخبندان: مسیر برخورد است و توسط استودیوهای بلو اسکای ساخته شده است، برروی کانال رسمی‌ خود در وب‌سایت یوتیوب منتشر کرد:

|

همانطور که در تریلر نیز مشاهده کردید، در این قسمت که نامش عصر یخبندان: مسیر برخورد است، اسکرات، شخصیت اصلی‌ و بامزه فیلم، در حالیکه به دنبال یک بلوط است، طی‌ اتفاقاتی به فضا فرستاده می‌شود و با خرابکاری‌هایی‌ که انجام می‌دهد، عصر یخبندان را در معرض نابودی قرار می‌دهد. حال تیم‌ آنها که متشکل از شخصیت‌های معروف این مجموعه مانند سید، مانی‌، دیگو و شخصیت‌های بسیار دیگری است، باید برای نجات عصر یخبندان از نابودی، خانه خود را ترک کنند و وارد یک ماجراجویی پرخطر و بامزه شوند.

تا به امروز ۴ فیلم قبلی‌ این سری مجموعا توانسته‌اند به فروشی معادل با ۷۲۹.۶ میلیون دلار در آمریکا و بیش از ۲.۸ میلیارد دلار در سرتاسر جهان دست پیدا کنند. دو فیلم آخر مجموعه عصر یخبندان به تنهایی‌ ۸۶۰ میلیون دلار فروش کرده‌اند.

از صداپیشگانی که در فیلم‌های قبلی‌ حضور داشتند و به این فیلم نیز باز گشته‌اند می‌توان به ری رومانو، دنیس لیری، جان لگویزامو، کوئین لطیفه،‌ شاون ویلیام اسکات، جاش پک، سایمون پگ، که‌که پالمر، وندا سایکس و جنیفر لوپز اشاره کرد. از صداپیشگان جدید این فیلم نیز می‌توان ازاستفانی بئتریز، آدام دوین، جسی تایلر فرگوسن، مکس گرین‌فیلد، جسی جی، نیک آفرمن، ملیسا راچ، مایکل استراهان و نیل دیگراس تایسون نام برد.

عصر یخبندان: مسیر برخورد برای اکران در تاریخ ۲۲ جولای سال ۲۰۱۶ (۱ مرداد ۱۳۹۵) برنامه‌ریزی شده است.

منبع: Coming Soon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده