نویسنده: فریده صالحی
// یکشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۴۵

آرون تیلور جانسون از فیلم Tenet، اثر جدید کریستوفر نولان می‌گوید

آرون تیلور جانسون که از بازیگران فیلم انگاشته (Tenet)، اثر سینمایی جدید کریستوفر نولان به حساب می‌آید، در طی مصاحبه‌ای درباره این اثر و تجربه‌ای که با نولان داشت، صحبت کرد.

امروزه، کریستوفر نولان یکی از معدود کارگردانانی به حساب می‌آید که می‌تواند یک اثر بزرگ با بودجه‌ای عظیم را زیر نظر خودش داشته باشد و بسازد، درحالی‌که کل دنیا از آن بی‌خبر هستند و هیچ اطلاعات جدیدی از آن منتشر نشود. این کارگردان محبوب در حال حاضر در حال ساخت یک اثر جدید با نام Tenet (انگاشته) است. بااین‌حال، این فیلمساز پروژه خود را فوق‌العاده زیر غل و زنجیر نگه داشته؛ به‌طوری که اطلاعات بسیار کمی تا به امروز از آن منتشر شده است. البته لازم به ذکر است که اخیرا تریلری از فیلم انگاشته که سبکی اکشن و هیجان‌انگیز دارد، منتشر شده است اما تنها کسانی توانستند آن را ببینند که به تماشای فیلم Hobbs & Shaw (هابز و شاو) در سینماها رفته‌اند.

هنوز این تریلر به‌صورت عمومی منتشر نشده است. جالب است بدانید که حتی بازیگرانی هم که در فیلم Tenet ایفای نقش کردند، به سختی می‌توانند و اجازه دارند که درباره این اثر و جزئیات آن صحبت کنند. در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، آرون تیلور-جانسون در گفت‌وگو با گزارشگر سایت خبری توتال فیلم علاوه‌بر صحبت درباره اثر جدید دیگر خود یعنی فیلم A Million Little Pieces (یک میلیون قطعه کوچک)، تنها توانست اشاره کوچکی به اثر جدید نولان بکند و به سختی یک سری اطلاعات را منتقل کرد. او در این مصاحبه اینگونه اذعان کرد:

من واقعا نمی‌توانم درباره این فیلم صحبت کنم. قطعا محرمانه است و اجازه صحبت ندارم. اما نولان خارق‌العاده است. خیلی خوب است که می‌توانم در طی روند ساخت این اثر او را ببینم. او یک نابغه است. ساخت این فیلم واقعا یک تجربه بسیار خوب بود و من فوق‌العاده خوشحالم که بخشی از تیم بازیگران آن هستم. جان دیوید واشنگتن قرار است استثنایی باشد. او شگفت‌انگیز است. من واقعا هیجان‌زده‌ام که این فیلم هرچه زودتر اکران شود و مردم آن‌ها را تماشا کنند.

تیلور-جانسون در ادامه صحبت‌های خود اینگونه گفت:

من واقعا نمی‌توانم اطلاعات بیشتری در رابطه با این پروژه بگویم. اما من خیلی خوش‌شانسم که فرصت این را پیدا کردم تا در یکی از آثار سینمایی نولان حضور داشته باشم چون من عاشق تک تک فیلم‌هایی هستم که او ساخته است. این تمام چیزی است که من به‌عنوان یک بازیگر دوست دارم آن را انجام دهم. من واقعا دنبال چیزی بیشتر از این نیستم. من می‌خواهم مشاهده کنم. می‌خواهم تجربه کنم. من می‌خواهم در دنیای فیلمسازان بزرگ باشم. در این صورت، شما هیچ پشیمانی‌ای نخواهید داشت. شما می‌توانید در یک نقش کوچک باشید یا حتی یک نقش بزرگ؛ مهم نیست. واقعا این موضوع دیگر اهمیتی ندارد؛ تا زمانی‌که شما با این دنیا پیوند خورده‌اید و می‌توانید چیزی یاد بگیرید. من خیلی چیزها برای یاد گرفتن دارم.


منبع gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده