نویسنده: رضا علمی
// سه شنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۱

حضور مریل استریپ و جما چان در فیلم جدید استیون سودربرگ تایید شد

مریل استریپ و جما چان، بازیگران اصلی فیلم Let Them All Talk به کارگردانی استیون سودربرگ خواهند بود که برای پخش از سرویس استریم HBO Max در نظر گرفته شده است.

شرکت وارنرمدیا به‌دنبال ایجاد سرویس استریم مستقل خود برای رقابت با دیگر سرویس‌های استریم محبوب است. چندی پیش وارنرمدیا اعلام کرد که این سرویس استریم قرار است HBO Max نام داشته باشد و در این سرویس استریم قرار است شاهد ترکیبی از فیلم‌ها و سریال‌های وارنرمدیا مثل سریال Friends (دوستان) با برنامه‌های اورجینال HBO Max باشیم. این سرویس استریم قرار است با سرویس‌های استریم و اینترنتی دیگر مثل سرویس استریم نتفلیکس (Netflix) ، شبکه هولو (Hulu) و سرویس استریم دیزنی پلاس (Disney Plus) رقابت کند که وارنرمدیا اعلام کرد که شبکه HBO Max در بهار سال ۲۰۲۰ آغاز به کار خواهد کرد و در حال حاضر اطلاعات بیشتری از جمله زمان دقیق آغاز به کار یا هزینه اشتراک ماهیانه آن منتشر نشده است. حال در خبری جدید مطلع شدیم سرویس استریم HBO Max امتیاز ساخت و پخش فیلم کمدی Let Them All Talk (بگذار هرچه می‌خواهند بگویند) را به دست آورده است که کارگردانی این فیلم را کارگردان نامی سینمای هالیوود، استیون سودربرگ بر عهده خواهد داشت؛ سایت خبری هالیوود ریپورتر (THR)، این خبر را به‌صورت رسمی تأیید و اعلام کرده است.

مریل استریپ تمام‌نشدنی و نامزد دریافت ۲۱ جایزه‌ اسکار و بازیگر فیلم‌هایی چون The Iron Lady (بانوی آهنی)، The Post (پست)،‌ August: Osage County (آگوست: اوسیج کانتی)، The Devil Wears Prada (شیطان پرادا می‌پوشد)، The Bridges of Madison County (پل‌های مدیسون کانتی) و The Deer Hunter (شکارچی گوزن) به همراه جما چان، بازیگر فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول) و فیلم Crazy Rich Asians (آسیایی‌های خیلی مایه‌دار)، نقش‌های اصلی فیلم جدید سودربرگ را ایفا خواهند کرد.

Humans star Gemma Chan

آخرین نقش‌آفرینی مریل استریپ روی پردهٔ سینما، مربوط‌به فیلم Mary Poppins Returns (مری پاپینز باز می‌گردد) می‌شود که کارگردانی این فیلم بر عهدهٔ راب مارشال، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides (دزدان دریایی کارائیب: سوار بر امواج ناشناخته) و فیلم Into the Woods (به سوی جنگل)، بوده است. امیلی بلانت در نقش مری پاپینز، لین-منیول میراندا در نقش جک، بن ویشاو در نقش مایکل بنکس، امیلی مورتیمر در نقش جین بنکس، جولی والترز در نقش الن، مریل استریپ در نقش تاپسی، کالین فرث در نقش ویلیام و درال ویلکینز، دیک ون دایک در نقش آقای داوز جونیور و آنجلا لنسبوری در نقش بانوی بادکنکی، از جمله بازیگرانی بودند که در فیلم Mary Poppins Returns حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. فیلم Mary Poppins Returns با استقبال خوبی از سوی منتقدین همراه شد و فروش خوب ۳۵۰ میلیون دلاری در گیشه داشته است.

داستان این فیلم کمدی سرویس استریم HBO Max، پیرامون شخصیتی نویسنده با نقش‌آفرینی استریپ است که تصمیم می‌گیرد سفری دریایی به همراه دوستانش با کشتی کروز داشته باشد تا هم کمی خوش بگذراند هم دردها و رنج‌های قدیمی خود را فراموش کند یا حداقل التیام بخشد

آخرین نقش‌آفرینی جما چان نیز مربوط‌به فیلم ابرقهرمانی Captain Marvel به کارگردانی آنا بودن و رایان فلک می‌شود که وی در این فیلم با بری لارسون، ساموئل ال جکسون، جود لاو، بن مندلسون، کلارک گرگ، لی پیس، جایمن هانسو، لاشانا لینچ، آنت بنینگ، الگنیس پرز سوتو، رون تمت و مک‌کنا گریس همبازی بود؛ فیلمی که مورد استقبال نسبی منتقدان قرار گرفت و فروش فوق‌العاده ۱.۱۲۸ میلیارد دلاری در گیشه داشت.

دایان ویست (بازیگر فیلم Bullets Over Broadway) و برندهٔ جایزه اسکار، کندیس برگان (بازیگر فیلم Starting Over) که نامزدی اسکار را در کارنامه دارد و لوکاس هجز (بازیگر نامزد اسکار برای فیلم Manchester by the Sea) دیگر بازیگران فیلم Let Them All Talk خواهند بود. داستان این فیلم کمدی سرویس استریم HBO Max، پیرامون شخصیتی نویسنده با نقش‌آفرینی استریپ است که تصمیم می‌گیرد سفری دریایی به همراه دوستانش با کشتی کروز داشته باشد تا هم کمی خوش بگذراند هم دردها و رنج‌های قدیمی خود را فراموش کند یا حداقل التیام بخشد. جما چان نیز نقش کارگزاری جوان در حوزه نویسندگی را بر عهده دارد.  

سارا اوبری، رئیس بخش محتوای اورجینال سرویس استریم HBO Max در رابطه با ساخت فیلم کمدی Let Them All Talk چنین گفت:

کار کردن با استیون سودربرگ و این تیم بازیگری عالی که رهبر آنان مریل استریپ است، بسیار هیجان‌انگیز بوده و در حد استانداردهایی است که در سرویس استریم HBO Max مد نظر ماست.

فیلمنامه این فیلم را مک‌آرتور فلو به همراه دبورا آیزنبرگ، نویسنده داستان کوتاه، هنرپیشه و معلم آمریکایی که سال ۲۰۱۱ جایزه پن/فاکنر را از آن خود کرد، به رشتهٔ تحریر درآورده‌اند. استیون سودربرگ علاوه‌بر کارگردانی یکی از سرمایه‌گذاران اصلی ساخت این فیلم درکنار گرگ جیکوب است. مراحل فیلم‌برداری فیلم Let Them All Talk هم‌اکنون در شهر نیویورک در حال انجام است و قسمتی از این مراحل در کشور انگلستان ادامه خواهد یافت.

در سرویس استریم HBO Max قرار است شاهد برنامه‌هایی از مجموعه دی‌‌سی (DC)، شبکه TNT، شبکه TBS، شبکه truTV، شبکه The CW، شبکه Cartoon Network، شبکه Adult Swim، شبکه Crunchyroll، سرویس Rooster Teeth، شبکه HBO و غیره باشیم. در سرویس استریم HBO Max شاهد حضور سریال‌های کلاسیکی مثل سریال Friends، سریال The Fresh Prince of Bel-Air و سریال Pretty Little Liars (دروغ‌گوهای کوچک زیبا) به‌همراه سریال‌های جدیدی مثل سریال Batwoman (بت وومن) و سریال Katy Keene (کتی کین)، نیز خواهیم بود. علاوه‌بر این، گرگ برلانتی و ریس ویترسپون تهیه‌کنندگی فیلم‌های اورجینال و جدید شبکه HBO Max را نیز بر عهده دارند.

همچنین پیش از این ساخت چندین فیلم و سریال برای سرویس استریم HBO Max تأیید شده بود که شما در ادامه می‌توانید فهرست این برنامه‌ها را مشاهده کنید:

  • سریال Dune: The Sisterhood (تل ماسه: انجمن خواهری) اقتباسی از رمان‌های فرانک هربرت است که دنی ویلنو کارگردانی قسمت اول آن را بر عهده دارد.
  • سریال Gremlins: Secrets of the Mogwai (گرملینز: رازهای ماگوای) که یک سریال انیمیشنی و پیش درآمد از فیلم Gremlins (گرملینز) است.
  • سریال Tokyo Vice براساس اثری غیر داستانی با همین عنوان اثر جیک آدلستین در دست ساخت است که انسل الگورت نقش اصلی آن را بر عهده دارد و اتفاقات پلیس متروپولیتن توکیو را دنبال می‌کند.
  • فیلم The Flight Attendant به تهیه‌کنندگی گرگ برلانتی.
  • سریال Love Life که یک سریال کمدی عاشقانه ۱۰ قسمتی و نیم ساعته با بازی آنا کندریک است.
  • سریال Station Eleven، یک مینی‌سریال آخرالزمانی به کارگردانی هیرو مورای است.
  • فیلم Made for Love، یک اقتباس از رمان‌های گرافیکی به کارگردانی اس‌جی کلارکسون است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده