// جمعه, ۲۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۸

تصاویر مشترک برایان کرانستون و آرون پال به فیلم Breaking Bad ربطی ندارد

با انتشار تصاویری از برایان کرانستون و آرون پال، هواداران سریال بریکینگ بد تصور کردند کرانستون در فیلم Breaking Bad حضور دارد، اما به نظر اینطور نیست.

طی هفته‌های اخیر برایان کرانستون و آرون پال در صفحات توییتر و اینستاگرام خود تصاویری را به اشتراک گذاشتند. کرانستون و پال هرچند هیچ‌وقت به طور مستقیم اعلام نکردند این تصاویر ارتباطی با فیلم یا سریال Breaking Bad دارند، ولی بی‌تردید هرکدام از بینندگان بریکینگ بد که این دو را کنار همدیگر ببیند فکرش به سراغ همکاری مجدد آن‌ها می‌رود و چه گزینه‌ای محتمل‌تر از فیلم درحال ساخت Breaking Bad؟ بیایید قبول کنیم که همگی فریب خوردیم! تصاویری که طی چند هفته اخیر شاهدش بودیم مربوط به سفر سه سال پیش پال و کرانستون به مکزیک است. آن‌ها با اشتراک گذاشتن تصویر پایین نوشتند عکس‌هایی که طی چند وقت اخیر به اشتراک گذاشته‌اند مربوط به سال ۲۰۱۶ است که آن‌ها در یک سوشی بار در نیویورک پیرامون پروژه‌های مشترکی که در آینده می‌توانند اجام دهند گفت‌وگو کرده‌اند. در نتیجه این تصاویر ارتباط مستقیمی با فیلم Breaking Bad ندارند و بیشتر نشان دهنده پیوند دوستانه عمیقی هستند که بین این دو بازیگر وجود دارد.

فیلم Breaking Bad

سال گذشته رسما ساخت فیلم Breaking Bad با محوریت شخصیت جسی پینکمن تایید شد و احتمالا در اواخر سال ۲۰۲۰ شاهد پخش این اثر خواهیم بود. شایعاتی در مورد پخش این فیلم توسط نتفلیکس وجود دارد؛ البته نه به این معنی که شبکه AMC امتیاز پخش فیلم Breaking Bad را به نتفلیکس بدهد؛ بلکه بریکینگ بد در آینده از AMC هم پخش خواهد شد. چندی قبل ددلاین در گزارشی اعلام کرد هنوز شبکه AMC تصمیم قطعی در مورد این پروژه نگرفته و مشخص نیست که در نهایت شاهد انتشار فیلم Breaking Bad باشیم یا اینکه فیلم برکینگ بد به یک مینی سریال تبدیل شود.

نظر شما همراهان زومجی در رابطه با آینده جسی و والتر وایت چیست؟ آیا دیگر شاهد حضور کرانستون در فیلم بریکینگ بد نخواهیم بود؟ نظرات خود پیرامون این موضوع را با سایر کاربران زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده