نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۵

اطلاعات و تصاویر جدیدی از فیلم Captain Marvel منتشر شد

مارول استودیو اطلاعات و تصاویر مفهومی جدیدی از فیلم کاپیتان مارول (Captain Marvel) منتشر کرده است.

تاکنون اطلاعات زیادی از فیلم Captain Marvel منتشر نشده است، اما در حاشیه پنل کمپانی مارول استودیو در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو ۲۰۱۷ که بامداد امروز برگزار شد، مارول اطلاعات جدیدی را از این فیلم منتشر کرد. طبق گفته این کمپانی، اتفاقات فیلم Captain Marvel در دهه ۹۰ میلادی جریان دارد و این شخصیت قرار است با گروه قدیمی اسکرالز (Skrulls) در این فیلم مبارزه کند. در حال حاضر می‌دانیم که اتفاقات فیلم کاپیتان مارول پیش از شروع اتفاقات اصلی دنیای سینمایی مارول در طول دهه ۹۰ میلادی رخ خواهد داد، اما اطلاعات بیشتری از این فیلم منتشر نشده است و دلیل غیبت او طی این سال‌ها در حال حاضر مشخص نیست. علاوه بر این، تصاویری مفهومی نیز از فیلم Captain Marvel منتشر شده است که شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

Captain Marvel concept art

مارول این تصاویر را هنوز به شکلی رسمی منتشر نکرده است و این تصاویر توسط طرفداران گرفته و در دنیای مجازی منتشر شده است. این تصاویر برای اولین‌بار ظاهر و لباس شخصیت کاپیتان مارول را در دنیای سینمایی مارول نشان می‌دهد. ظاهر کاپیتان مارول شباهت زیادی به طرح نسخه‌های جدید دارد، اما تغییراتی نیز در لباس این شخصیت داده شده است. علاوه بر این، تصاویری مفهومی نیز از گروه اسکرالز موجود است و به نظر می‌رسد بخش مهمی از فیلم در خارج از زمین جریان دارد. گروه اسکرالز در ابتدا در کامیک‌های گروه چهار شگفت‌انگیز (Fantastic Four) معرفی شدند و از دشمنان اصلی این گروه هستند.

با توجه به اینکه حق ساخت فیلم‌های Fantastic Four در دست کمپانی فاکس قرن بیستم است، مارول مدتی پیش با این کمپانی توافقی کرد تا از این گروه در دنیای سینمایی خود استفاده کند. اردیبهشت امسال، مارول رسما اعلام کرد که آنا بودن و رایان فلک کارگردانی فیلم Captain Marvel را بر عهده گرفته‌اند. سال گذشته، مارول بری لارسون را به عنوان بازیگر نقش کارول دانورز/کاپیتان مارول معرفی و تایید کرد. علاوه بر این، ساموئل ال جکسون نیز در نقش شخصیت نیک فیوری در این فیلم حضور خواهد داشت. کار نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده مگ لفاوه و نیکول پرلمن خواهد بود. فیلمبرداری و تولید فیلم Captain Marvel قرار است از ماه ژانویه ۲۰۱۸ (دی-بهمن ۱۳۹۶) آغاز شود.

فیلم Captain Marvel قرار است در تاریخ ۸ مارس سال ۲۰۱۹ (۱۷ اسفند ۱۳۹۷) اکران شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده