نویسنده: علیرضا قاسمی
// پنجشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۳

سریال انیمه آنلاین با الهام از Splatoon در دست ساخت است

مجله‌ی ژاپنی CoroCoro، اعلام کرده است که با الهام از بازی Splatoon سریال انیمه‌ای تولید خواهد کرد.

Splatoon، علی‌رغم اینکه یکی از جدیدترین مجموعه بازی‌های نینتندو است، تبدیل به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های این شرکت شده است. اینکلین‌ها (یکی از اصلی‌ترین کاراکترهای Splatoon) در سری مانگا (تصاویر کاتونی) خودشان خوش درخشیده‌اند و حتی کالی و ماری از Squid Sisters سال گذشته در کنفرانس سالانه‌ی Niconico Tokaigi حضور داشتند. حالا، یک انیمه با الهام گرفتن از این مجموعه، برای پخش در ماه آینده در حال ساخت است.

مجله‌ی ژاپنی CoroCoro، انیمه‌ی Splatoon را در کانال یوتیوب خود منتشر خواهد کرد. این اقتباس انیمیشنی، بر پایه‌ی سری مانگا ماهانه‌ی CoroCoro خواهد بود که داستان آن در مورد اینکلین‌های آبی است که برای تصرف قلمرو با دیگر گروه‌ها در جنگ هستند. این انیمه، ۲۱ مرداد منتشر خواهد شد.

در اولین رویداد بازی Splatoon 2، ابتدای این هفته تیم Ice Cream، در رقابت نخست، تیم Cake را شکست داد. در این رویداد همچنین نینتندو اعلام کرد به افرادی که در وسط بازی‌های آنلاین مسابقه را ترک کنند، یک پیغام هشدار نمایش خواهد داد. 

Splatoon 2، در ۳۰ تیر ماه به صورت انحصاری برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. اپلیکیشن موبایل The Nintendo Switch Online، همراه با این بازی منتشر خواهد شد و به کاربران امکان گفتگوی صوتی با دوستان و همچنین مشاهده بخش آمار بازی به نام SplatNet 2 را ارائه خواهد کرد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده