نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

انتشار تریلر کوتاه قسمت دوم فصل هفتم سریال Game of Thrones

شبکه HBO تریلر تبلیغاتی کوتاهی از قسمت دوم فصل هفتم سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) منتشر کرده است.

ادامه این مطلب ممکن است داستان قسمت اول و دوم فصل هفتم سریال Game of Thrones را برای شما فاش کند.

بامداد دیروز، سرانجام اولین قسمت فصل هفتم سریال Game of Thrones از شبکه HBO به‌روی آنتن رفت. این قسمت دراگون‌استون (Dragonstone) نام داشت و اگرچه شاهد اتفاقات خیلی مهم و بزرگی به‌جز شروع تکان دهنده آن نبودیم، اما روند اتفاقات و پیشبرد داستان سریال و شخصیت‌ها بسیار سریع‌تر از گذشته شده است و مشاهده کردیم که شخصیت‌هایی مانند جان اسنو، دنریس تارگرین، سرسی لنیستر و کلگن در حال برنامه‌ریزی برای اهداف بعدی خود هستند. همچنین در این قسمت شاهد حضور بسیار کوتاه اد شیرن، خواننده محبوب و پر طرفدار بریتانیایی نیز بودیم. 

حال هفته آینده قسمت دوم فصل هفتم سریال Game of Thrones منتشر خواهد شد. این قسمت استورم‌بورن (Stormborn) نام دارد و شبکه HBO تریلر تبلیغاتی بسیار کوتاهی از این قسمت منتشر کرده است. در این ویدیو، جان به‌دنبال ملاقات با دنریس است، اما شمالی‌ها خاندان تارگرین را غیر قابل اعتماد می‌دانند. همچنین به نظر می‌رسد که دنریس آماده شروع جنگ برای تصاحب وستروس می‌شود و از طرفی دیگر می‌بینیم که لیتل‌فینگر ظاهرا دچار یک دردسر بزرگ شده است، اما هویت شخص مهاجم مشخص نیست. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

قسمت دوم فصل هفتم سریال Game of Thrones در روز یک‌شنبه، ۲۳ جولای (اول مرداد) از شبکه HBO به‌روی آنتن می‌رود. کار نوشتن فیلمنامه این قسمت بر عهده برایان کاگ‌من بوده است و مارک مای‌لود کارگردانی قسمت اول فصل هفتم سریال Game of Thrones را بر عهده داشته است. طبق خلاصه داستانی منتشر شده از این قسمت

یک مهمان ناخوانده برای دنریس می‌آید. جان با یک شورش مواجه می‌شود و تیریون (پیتر دینکلیج) برای فتح وستروس برنامه‌ریزی می‌کند.

فصل هفتم سریال Game of Thrones در هفت قسمت تولید شده است و قسمت پایانی فصل هفتم این سریال رکورد طولانی‌ترین قسمت سریال Game of Thrones را به نام خود ثبت کرده است. زمان قسمت پایانی فصل هفتم این سریال قرار است ۸۱ دقیقه باشد. همچنین زمان قسمت ششم و ماقبل پایانی فصل هفتم سریال Game of Thrones نیز ۷۱ دقیقه خواهد بود. 


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده