نویسنده: علیرضا قاسمی
// پنجشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۱۵

فیلم جدید Saw بیشتر جنبه سرگرمی دارد

کارگردان فیلم Jigsaw می‌گوید که این اثر قرار است در کنار حفظ المان‌های اصلی سری Saw، ساخته‌ای سرگرم‌کننده باشد.

Jigsaw هشتمین فیلم از مجموعه‌ فیلم ترسناک بسیار موفق Saw است که قرار است در ابتدای آبان‌ماه اکران شود. اخیرا مایکل اسپیریگ که فیلم Jigsaw را همراه با برادرش پیتر، کارگردانی کرده است، به اینترتینمنت ویکلی گفته که ممکن است این نسخه به اندازه‌ی فیلم‌های پیشین خسته‌کننده نباشد.

مایکل گفت:

ما در Jigsaw تله‌های بسیار وحشتناکی داریم. از خون و خونریزی دوری نمی‌کنیم. این یک هالووین تمام عیار است. اما شاید تماماً هم بی‌رحمانه نباشد؛ بیشتر جنبه سرگرمی دارد. این چیزی است که ما سعی داریم به فیلم تزریق کنیم.

اما مطمئناً فیلم هنوز هم دارای صحنه‌های خونریزی سرگرم‌کننده‌ی خوب است. مهم‌تر از آن، فیلم دارای یک معمای بزرگ و پیچیدگی‌های جالب است.

Jigsaw (به معنی اره‌مویی) نام خود را از شخصیت تخیلی روان‌ پریش و شرور فیلم‌های پیشین، با بازی توبین بل گرفته است. کاراکتر او در فیلم سوم مرد. هرچند که فیلم‌سازان در قسمت‌های بعدی از شگردهایی برای ارتباط دادن او به فیلم‌ها استفاده کردند، اما برادران اسپیریگ اعلام نکردند که آیا شاهد حضور این کاراکتر در فیلم جدید Saw خواهیم بود یا خیر. مایکل در این مورد می‌گوید: «رد پای توبین بل، همه جای فیلم وجود دارد.»

فیلم Saw اصلی در سال ۱۳۸۳ منتشر شد و با بودجه‌ی ۱.۳ میلیون دلاری، در سراسر جهان فروشی ۱۰۳ میلیون دلاری داشت. در کل، این مجموعه بیش از ۸۷۰ میلیون دلار فروش کرده است. آخرین فیلم از این مجموعه، Saw 3D بود و در سال ۲۰۱۰ عرضه شد. جیگسا ۵ آبان اکران خواهد شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده