نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۲

انتشار ویدیو جدید از پشت صحنه تولید و فیلمبرداری فصل هفتم سریال Game of Thrones

ویدیو جدیدی از پشت صحنه تولید و فیلمبرداری فصل هفتم سریال Game of Thrones منتشر شده است که مراحل طراحی لباس شخصیت‌ها را نشان می‌دهد.

به‌تازگی شبکه HBO ویدیویی از پشت صحنه تولید و فیلمبرداری فصل هفتم سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) منتشر کرده است که در آن شاهد تصاویر جدیدی از فصل جدید این سریال نیز هستیم. در این ویدیو، مراحل طراحی و تولید لباس‌های جدید شخصیت‌های این سریال را مشاهده می‌کنیم و با مراحل آن بیشتر آشنا می‌شویم. علاوه بر این، میشل کلاپتون، طراح لباس سریال Game of Thrones صحبت می‌کند و توضیح می‌دهد که در سفرها و ماجراجویی‌های مختلف خود از ایده‌ها و طرح‌های مختلفی برای طراحی لباس‌ها ایده و الگو گرفته است. کلاپتون در ادامه در مورد طراحی لباس‌های فصل هفتم این سریال صحبت کرد و گفت که هر لباس بیانگر و منعکس کننده شخصیت‌ آن فرد در داستان این سریال محبوب است. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

کلاپتون همچنین توضیح داد که از کار کردن با چهار شخصیت اصلی زن سریال Game of Thrones بسیار لذت می‌برد و گفت هر لباسی که تاکنون برای آن‌ها طراحی کرده، بیانگر وضعیت آن‌ها در سریال بوده است. او همچنین گفت که به شهرهای مختلف در کشورهای مختلفی سفر کرده و با الهام گرفتن از لباس‌های فرهنگ‌های مختلف، لباس‌های شخصیت‌های این سریال را طراحی و تولید کرده است. او همچنین تمام طرح‌های خود را در یک کتاب حفظ کرده است که بخش‌هایی از آن را در ویدیو نشان می‌دهد.

در پایان فصل ششم سریال Game of Thrones مشاهده کردیم که دنریس تارگرین با بازی امیلیا کلارک، با سه اژدهای خود و یک ارتش بسیار بزرگ راهی وستروس شد. این درحالی است که سرسی لنیستر با بازی لنا هیدی، پس از انتقام و مرگ تمامی فرزندانش، اکنون به ملکه تبدیل شده است. در شمال نیز نایت کینگ با بازی ولادیمیر فوردیک، ارتش خود را آماده می‌کند تا به سمت جنوب حمله کند و به نظر می‌رسد که یک نبرد بزرگ و قریب الوقوع به زودی رخ خواهد داد.

پخش هفتگی فصل هفتم سریال Game of Thrones از روز یکشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۶ (۱۶ جولای ۲۰۱۷) آغاز خواهد شد. اخیرا HBO تریلر جدیدی از فصل هفتم این سریال پخش کرده است که در آن وعده جنگ‌های بزرگی را در وستروس در طی فصل هفتم این سریال می‌دهد. در حال حاضر شبکه HBO در حال ساخت پنج سریال فرعی و پیش درآمد براساس مجموعه Game Of Thrones است


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده