نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۸

تاریخ انتشار فصل هشتم سریال Game Of Thrones همچنان نامشخص است

سازندگان سریال Game Of Thrones اعلام کردند که هنوز تصمیمی در مورد تاریخ انتشار فصل هشتم این سریال نگرفته‌اند.

هفته گذشته شبکه HBO تریلر جدیدی از فصل هفتم سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) منتشر کرد. پخش فصل هفتم این سریال از اواخر تیرماه آغاز می‌شود. با این حال، هنوز زمان پخش فصل هشتم سریال Game of Thrones مشخص نشده است. ماه گذشته، کیسی بلویز، رئیس شبکه HBO، در یک مصاحبه اعلام کرد که ممکن است فصل هشتم و پایانی این سریال تا سال ۲۰۱۹ پخش نشود. حال در جریان اخبار سینما و تلویزیون، دیوید بنیاف، یکی از دو سازنده این سریال اعلام کرده است که هنوز تصمیمی در مورد تاریخ پخش فصل هشتم سریال Game Of Thrones گرفته نشده است. در مصاحبه با وب‌سایت اینترتینمنت ویکلی، بنیاف در مورد تاریخ پخش فصل هشتم این سریال گفت:

صادقانه بگویم که ما هنوز نمی‌دانیم. در مورد تاریخ به روی آنتن رفتن فصل هشتم سریال هنوز عقاید و نظرهای متفاوتی وجود دارد. هنوز راه زیادی تا به نتیجه رسیدن این موضوع وجود دارد.

 Game of Thrones

همچنین در این مصاحبه بنیاف فاش کرد که کار نوشتن فیلمنامه فصل هشتم سریال Game Of Thrones در آستانه به پایان رسیدن است؛ اما او همچنین گفت که نمی‌تواند بگوید به تکمیل کار نوشتن فیلمنامه فصل هشتم این سریال نزدیک شده‌اند. در ادامه این مصاحبه، دی. بی. وایس، دیگر سازنده سریال Game Of Thrones گفت:

من نمی‌خواهم بگویم که فاصله زیادی تا به پایان رسیدن کار نوشتن فیلمنامه داریم و این هیجان‌انگیز است؛ اما همیشه فشار زیادی روی ما وجود دارد. شما هرگز نمی‌خواهید توپی [قلم] را که در دست دارید رها کنید. 

پخش هفتگی فصل هفتم سریال Game of Thrones از روز یکشنبه ۲۵ تیر امسال (۱۶ جولای) آغاز خواهد شد. فصل هفتم این سریال در ۷ قسمت تولید شده که نسبت به فصل‌های گذشته با کاهش تعداد قسمت روبه‌رو بوده است. با این حال، هنوز تاریخ شروع پخش فصل هشتم سریال Game of Thrones مشخص نشده است و تنها می‌دانیم که فصل هشتم این سریال در ۶ قسمت تولید و پخش خواهد شد. در حال حاضر شبکه HBO در حال ساخت پنج سریال فرعی و پیش درآمد بر اساس مجموعه Game Of Thrones است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده