نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۶

احتمال پخش نشدن فصل هشتم سریال Game of Thrones تا سال ۲۰۱۹

کیسی بلویز اعلام کرد که ممکن است فصل هشتم و پایانی سریال Game of Thrones تا سال ۲۰۱۹ پخش نشود.

فصل هفتم سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) تابستان امسال از شبکه HBO پخش خواهد شد. حال در جریان اخبار سینما و تلویزیون، گفته می‌شود که ممکن است فصل هشتم و پایانی این سریال تا سال ۲۰۱۹ پخش نشود. در مصاحبه با وب‌سایت سرگرمی هفتگی، از کیسی بلویز، رئیس شبکه HBO، پرسیده شد که فصل هشتم و پایانی سریال Game Of Thrones در چه تاریخی پخش خواهد شد. او در جواب تایید کرد که ممکن است فصل هشتم این سریال در سال ۲۰۱۸ یا ۲۰۱۹ پخش شود و در حال حاضر برنامه مشخصی برای پخش ندارد. بلویز در ادامه گفت:

آن‌ها باید در ابتدا فیلمنامه قسمت‌های فصل هشتم این سریال را بنویسند و سپس برنامه تولید و فیلمبرداری آن برنامه‌ریزی خواهد شد. زمانی که آن‌ها [دیوید بنیاف و دی. بی. وایس، سازندگان سریال] شروع به نوشتن کنند و نوشته‌های بیشتری در دسترس باشد، ما درک بهتری از این فصل خواهیم داشت.

game of thrones

همچنین بلویز در مورد مشارکت بنیاف و وایس در ساخت و تولید پنج سریال پیش درآمد Game of Thrones که در حال حاضر مراحل توسعه خود را سپری می‌کند، توضیحاتی داد. بلویز گفت:

آن‌ها به HBO این ایده را دادند که یک سریال باید دارای یک شروع، میانه و پایان باشد و آن‌ها به طریقی در ساخت سریال‌های پیش درآمد حضور دارند. در صحبت‌هایی که با این دو نفر داشتم، آن‌ها احساس می‌کنند که اگر نام‌ آن‌ها روی سریال‌های پیش درآمد باشد، نوعی انتظار یا مسئولیت روی دوش آن‌ها خواهد بود. آن‌ها می‌خواهند که طرفداران از سریال لذت ببرند و نمی‌خواهند که آن‌ها نگران فیلمنامه یا مسائل مربوط به تولید باشند. ما امیدوار بودیم که برای احترام نام آن‌ها روی این سریال‌ها باشد، اما ما درک می‌کنیم که چرا نمی‌خواهند این اتفاق رخ بدهد.

در پایان فصل ششم سریال Game of Thrones مشاهده کردیم که دنریس تارگرین با بازی امیلیا کلارک، با سه اژدهای خود و یک ارتش بسیار بزرگ راهی وستروس شد. این درحالی است که سرسی لنیستر با بازی لنا هیدی، پس از انتقام و مرگ تمامی فرزندانش، اکنون به ملکه تبدیل شده است. در شمال نیز نایت کینگ با بازی ولادیمیر فوردیک، ارتش خود را آماده می‌کند تا به سمت جنوب حمله کند و به نظر می‌رسد که یک نبرد بزرگ و قریب الوقوع به زودی رخ خواهد داد.

تابستان سال گذشته، بنیاف و وایس اعلام کردند که پس از ساخت و پخش فصل هشتم این سریال، از این مجموعه خداحافظی خواهند کرد و روی نسخه فرعی و پیش درآمد این سریال کار نخواهند کردپخش هفتگی فصل هفتم سریال Game of Thrones از روز یکشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۶ (۱۶ جولای ۲۰۱۷) آغاز خواهد شد. اخیرا HBO تریلر جدیدی از فصل هفتم این سریال پخش کرده است که در آن وعده جنگ‌های بزرگی را در وستروس در طی فصل هفتم این سریال می‌دهد. در حال حاضر شبکه HBO در حال ساخت پنج سریال فرعی و پیش درآمد براساس مجموعه Game Of Thrones است.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده