نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۲

هفته نامه ویدیویی ۲۱: از تاخیر The Last Guardian تا تاریخ احتمالی عرضه پلی استیشن 5

با بیست و یکمین هفته‌نامه ویدیویی زومجی همراه باشید تا مروری بر مهم‌ترین اخبار هفته گذشته داشته باشیم.

هفته گذشته نیز اتفاقات بسیار زیادی در دنیای سرگرمی رخ داد که شاید بتوان مهم‌ترین آنها را تاخیر دوباره در انتشار بازی The Last Guardian برشمرد. این بازی در سال ۲۰۰۷ به صورت رسمی معرفی شد و قرار بود که برای کنسول نسل هفتمی پلی‌استیشن 3 عرضه شود اما تاخیرهای فراوان باعث شد که تیم سازنده بازی، تصمیم بگیرند که آن را برای نسل هشتم و کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر کنند. بالاخره چندی پیش مشخص شد که قرار است این بازی در تاریخ ۴ آبان منتشر شود. اما هفته گذشته شوهی یوشیدا، رئیس بخش پلی‌استیشن شرکت سونی، با انتشار خبری اعلام کرد که بازی دوباره تاخیر خورده است و در تاریخ ۱۶ آذر عرضه خواهد شد. یوشیدا به طرفداران قول داد که این آخرین تاخیر بازی خواهد بود. 

یکی دیگر از اخبار جالب هفته گذشته، پیش‌بینی تاریخ عرضه کنسول پلی‌استیشن 5 بود. دامیان تانگ، یکی از تحلیلگران صنعت‌ بازی ساکن ژاپن، که پیش از این عرضه پلی‌استیشن 4 اسلیم و پلی‌استیشن 4 پرو را به درستی پیش‌بینی کرده بود، اعلام کرد که به احتمال بسیار زیاد در نیمه دوم سال ۲۰۱۸، سونی کنسول پلی‌استیشن 5 را عرضه خواهد کرد و به این وسیله وارد نسل بعدی خواهد شد

البته این تمام اتفاقات مهم هفته گذشته نبود زیرا در هفته‌ای که گذشت، ما شاهد برگزاری نمایشگاه بازی توکیو هم بودیم که در آن تریلرها و اخبار زیادی از بازی‌های مورد انتظار منتشر شد. اگر هفته پیش فرصت نکردید اخبار دنیای سرگرمی را دنبال کنید، می‌توانید هفته‌نامه ویدیویی زومجی را تماشا کنید تا از مهم‌ترین اخبار هفت روز پیش مطلع شوید:

| |


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده