نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۱

بازی The Last Guardian تاخیر خورد

بازی مورد انتظار The Last Guardian دوباره تاخیر خورد و تقریبا یک ماه دیرتر عرضه می‌شود. با زومجی همراه باشید.

The Last Guardian یکی از مورد انتظار‌ترین بازی‌های پلی‌استیشن 4 است که از سال ۲۰۰۷ در دست ساخت است و بازی در این مدت بار‌ها و بار‌ها تاخیر خورده است. به طوری که ابتدا قرار بود برای پلی‌استیشن 3 عرضه شود ولی هنوز روی پلی‌استیشن 4 هم عرضه نشده است! با این حال سونی در E3 2016 اعلام کرد که این بازی بالاخره در تاریخ ۴ آبان عرضه خواهد ولی دقایقی پیش شوهی یوشیدا با انتشار پستی اعلام کرد که بازی دوباره تاخیر خورده و البته تاکید کرد که این «آخرین تاخیر» بازی است. تاریخ انتشار جدید این بازی ۱۶ آذر (۶ دسامبر) اعلام شده است.

یوشیدا دلیل این تاخیر را رفع باگ‌های جزئی بازی اعلام کرده است. متن کامل پیام وی به شرح زیر است:

تیم سازنده بازی The Last Guardian همه تلاش خود را برای خلق یک بازی عالی انجام می‌دهد. با این حال این تیم مجبور شد تا طی تصمیمی بسیار دشوار، دوباره انتشار بازی را به تعویق انداخته و آن را چند ماه دیرتر عرضه کند. فومیتو یوئدا، طراح بازی و استودیو ژاپن سونی همه سعی می‌کند تا تجربه‌ای عالی از یک بازی احساسی با حضور مفاهیمی چون دوستی و اعتماد بسازند و هدف‌شان این است که این بازی را در بهترین شکل ممکن و بدون هیچ مشکلی عرضه کنند.

به تعویق انداختن عرضه بازی، مخصوصا در مورد The Last Guardian بسیار دشوار است. ولی واقعیت این است که ما در مرحله نهایی تولید با حجم بالایی از باگ روبرو شدیم که انتظارش را نداشتیم و در نتیجه برای اینکه بازی بدون نقص باشد، تصمیم گرفتیم تا آن را با کمی تاخیر عرضه کنیم.

تیم سازنده بازی همه تلاش خود را برای عرضه یک اثر بی‌نقص انجام می‌دهد و با نزدیک شدن به زمان انتشار The Last Guardian، اطلاعات بیشتری از آن ارائه خواهیم کرد. از حمایت‌های بی‌پایان شما طرفداران تشکر می‌کنیم.

نظرات خود را در مورد تاخیر خوردن مجدد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده