نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۲۹

سریال Jessica Jones موفق به دریافت جایزه امی شد

سریال جسیکا جونز (Jessica Jones) به عنوان نخستین سریال گروه تلویزیونی مارول موفق به دریافت جایزه امی از جوایز امی امسال شد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

مراسم جوایز امی امسال اوایل هفته آینده برگزار خواهد شد. اما اوایل این هفته بخش جوایز هنرهای خلاقانه امی در روزهای ۱۰ و ۱۱ سپتامبر (۲۰ و ۲۱ شهریور) برگزار شد. در این مراسم مارول موفق شد اولین جایزه امی خود را دریافت کند و به این مناسبت بخش سرگرمی مارول جشن گرفته و به عوامل سازنده سریال تبریک گفت. جوایز هنرهای خلاقانه امی به سریال‌هایی تعلق می‌گیرد که در طول یک سال گذشته در تلویزیون دارای برتری فنی بوده‌اند. این جوایز شامل مواردی چون سریال‌های تلویزیونی، برنامه‌های انیمیشنی و فیلم‌های کوتاه به همراه مشاغل فنی از جمله فیلمبرداری، طراحی صحنه و لباس و صدا می‌شود. همچنین بخش جوایز هنرهای خلاقانه امی به چند جایزه خاص برای خصلت‌های خاص رسانه‌های تلویزیونی محدود نمی‌شود و جوایز همچون بازیگران مهمان، راویان و صداپیشگی بازیگران نیز شامل آن می‌شود.

سریال جسیکا جونز محصول مشترک مارول و نتفلیکس موفق به نامزد شدن در دو رشته بهترین طراحی تیتراژ آغازین و بهترین موسیقی اصلی تیتراژ آغازین از جوایز هنرهای خلاقانه امی نامزد شده است و موفق به دریافت جایزه بهترین موسیقی اصلی تیتراژ آغازین از جوایز هنرهای خلاقانه امی امسال شد. شان کالری، که موسیقی متن سریال جسیکا جونز را ساخته و ضبط کرده است، برنده این جایزه شد و این جایزه را دریافت کرد.

این برای نخستین بار است که گروه تلویزیونی مارول موفق به برنده شدن یک جایزه از جوایز امی می‌شود. مارول در طول سال‌های گذشته سریال‌های متعددی را از جمله مأموران شیلد (Agents of SHIELD مأمور کارتر (Agent Carter) و دردویل (Daredevil) به همراه جسیکا جونز ساخته و پخش کرده است. سریال مورد تحسین شبکه نت‌فلیکس جوایز متعددی دریافت کرده است که از جمله آن می‌توان به دریافت جایزه هوگو و جایزه پی‌بادی اشاره کرد. با این حال، این سریال در بخش اصلی جوایز امی سال ۲۰۱۶ که روز ۱۸ سپتامبر (۲۸ شهریور) برگزار خواهد شد، نامزد هیچ جایزه‌ای نیست و در این مراسم حضور نخواهد داشت.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده