نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۵ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۲۹

سازندگان فیلم Avengers: Infinity War به دنبال سیاهی لشگر برای بازی در نقش بیگانگان فضایی

کمپانی مارول در حال جذب و استخدام سیاهی لشگر برای بازی در نقش بیگانگاه فضایی در فیلم Avengers: Infinity War است.

فیلمبرداری فیلم مورد انتظار انتقام جویان: جنگ بی نهایت (Avengers: Infinity War) از تاریخ ۲۳ ژانویه ۲۰۱۷ (۴ بهمن امسال) در استودیو پاین وود آتلانتا آغاز خواهد شد. حال طبق خبری و اطلاعاتی که وب‌سایت پروجکت کستینگ منتشر کرده است، سازندگان این فیلم به دنبال استخدام سیاهی لشگر برای بازی در نقش بیگانگان فضایی در این فیلم هستند، اما مارول شرایط خاصی را برای علاقه‌مندانی که تصمیم دارند مراجعه کنند، نیز در نظر گرفته است. در اطلاعیه منتشر شده توسط این وب‌سایت، مارول اعلام کرده است:

ما اکنون به دنبال کسانی هستند که نقش بیگانگان فضایی را در پس زمینه این فیلم بازی کنند. ما به دنبال مردان و زنان از همه بخش‌های جامعه در بازه سنی ۱۸ تا ۵۰ سال هستیم که قدی بلند و هیکلی لاغر داشته باشند یا اینکه دارای بدنی ورزشکاری و عضلانی باشند. همچنین افرادی که تمایل دارند در این پروژه حضور داشته باشند، به آن‌ها اندام‌ها و بخش‌های مصنوعی اضافه خواهد شد که در طول فیلمبرداری باید به آن‌ها متصل باشد. علاوه بر این، تمام بدن این افراد رنگ آمیزی خواهد شد و در گریم برجستگی‌هایی بر روی صورت و بدن افراد ایجاد و اضافه خواهد شد.

با این حال، مارول تنها به گفتن نام بیگانگان کفایت کرده است و اطلاعاتی از نژاد این بیگانگان منتشر نکرده است، هرچند با توجه به اطلاعاتی که در این اطلاعیه وجود دارد، ارتش تانوس احتمالا از نژاد کری (Kree) تشکیل خواهد شد. پیش از این دو بار شاهد حضور نژاد کری در دنیای سینمایی مارول بوده‌ایم. شخصیت رونان با بازی لی پیس، در فیلم نگهبانان کهکشان (Guardians of the Galaxy) از نژاد کری بوده است، همچنین در فصل سوم مأموران شیلد (Agents of SHIELD) شاهد حضور یک گروه از نژاد کری بودیم. 

Ronan in Guardians of the Galaxy

در فیلم انتقام جویان (The Avengers) که در سال ۲۰۱۲ به روی پرده رفت، لوکی با بازی تام هیدلستون، با استفاده از ارتش چیتاوری به زمین حمله کرد. با این وجود کمی بعید است که تانوس هم از ارتش چیتاوری در نبردهای خود استفاده کند. با این حال، در کامیک‌های مارول شاهد تعداد گونه‌ها و نژادهای بسیاری از بیگانگان فضایی هستیم و مشخص نیست که در نهایت شاهد کدام یک از آن‌ها خواهیم بود، هرچند این احتمال وجود دارد که در فیلم Avengers: Infinity War شاهد نژاد و گونه جدید از بیگانگان فضایی باشیم.

Chitauri in The Avengers

کارگردانی دو قسمت پایانی فیلم انتقام‌جویان (Avengers) بر عهده جو و آنتونی روسو، خواهد بود و کار نوشتن فیلمنامه آن بر عهده کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی است، این گروه پیش از این در دو فیلم کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان (Captain America: The Winter Soldier) و کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی (Captain America: Civil War) همکاری داشته‌اند. فیلم Avengers: Infinity War در اصل به عنوان دو فیلم برنامه‌ریزی شده بود، اما در ماه جولای امسال، نام قسمت دوم تغییر کرد و قرار است نام متفاوتی داشته باشد. اگرچه فیلمبرداری قسمت سوم و چهارم Avengers قرار است پشت سرهم انجام شود، اما برادران روسو تاکید کرده‌اند که آن‌ها نمی‌خواهند یک داستان را به دو بخش تقسیم کنند.

اخیرا لیستی از بازیگرانی که برای شروع فیلمبرداری فیلم Avengers: Infinity War فراخوانده شده‌اند، منتشر شده است. از نکات جالب توجه این لیست می‌توان به حضور شخصیت  کارول دانورز / کاپیتان مارول با بازی بری لارسون، اشاره کرد که احتمالا برای اولین بار او را در این فیلم مشاهده خواهیم کرد. علاوه بر این، طبق لیست منتشر شده، تمامی اعضای گروه Guardians of the Galaxy نیز در فیلم Avengers: Infinity War حضور خواهند داشت. پیش از این وین دیزل، صداپیشه شخصیت گروت، حضور شخصیت‌‌های نگهبانان کهکشان را در این فیلم تایید کرده بود.

فیلم Avengers: Infinity War در تاریخ ۴ می ۲۰۱۸ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) اکران خواهد شد و در ادامه آن قسمت بدون نام فیلم Avengers در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران می‌شود.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده