عضو تحریریه
یاشار گروسیان

یاشار گروسیان

،
درباره من:
عضویت: سه شنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۷
13

نقد فیلم The Call of the Wild – آوای وحش

فیلم آوای وحش با وجود همه ضعف‌هایی که دارد، در یک چیز اما موفق می‌شود؛ شخصیت‌پردازی یک سگ دوست‌داشتنی. برای نقد این فیلم همراه زومجی باشید.

150

نقد سریال پایتخت - فصل ششم

فصل ششم سریال پایتخت اگرچه در ظاهر همان پایتختی است که در ذهن ما ثبت شده بود اما حالا همان راهی را می‌رود که سینمای کمدی ایران طی کرده است؛ عقب‌گرد و انفصال از مخاطب. برای نقد این سریال همراه زومجی باشید.

28

نقد فیلم Motherless Brooklyn – بروکلین بی مادر

فیلم Motherless Brooklyn با بازی و کارگردانی ادوارد نورتون، درحالی ادعاهای ضدسرمایه‌داری را به یدک می‌کشد که هنوز در ساده‌ترین مولفه‌های یک فیلم سینمایی بلند لنگ می‌زند. همراه با زومجی باشید.

12

نقد فیلم Swallow – بلع

فیلم Swallow اثری است که در اجرا مخاطب را جذب می‌کند اما فقدان قصه و فیلم‌نامه سبب می‌شود تا خیلی زود از پای درآید.

17

نقد فیلم The Banker – بانک دار

فیلم The Banker اثر قابل تماشا و قابل تحملی است اما تنها مشکلش این است که بابت حرفی که می‌زند خیلی جدی و قانع‌کننده عمل نمی‌کند. برای نقد این فیلم همراه زومجی باشید.

8

بررسی بازی Pedestrian

بازی Pedestrian با آنکه ایده‌ تازه‌ای برای ارائه ندارد اما با نوع طراحی پازل‌هایش همچنان می‌تواند ذهن مهندسی و هندسی شما را به چالش بکشد. برای بررسی این بازی همراه زومجی باشید.

20

بررسی بازی Ministry of Broadcast

بازی Ministry of Broadcast مصداق شمشیری است که آنقدر خودش را تیز می‌کند تا بلاخره دسته خودش را می‌برد. برای بررسی این بازی همراه زومجی باشید.

12

بررسی بازی Wolcen Lords of Mayhem

در شرایطی که دلمان را برای شماره بعدی دیابلو صابون می‌زنیم، بازی Wolcen Lords of Mayhem می‌تواند خلا یک نقش‌آفرینی هک اند اسلش را برایمان پر کند اما به نظر می‌رسد هنوز تا کامل شدن فاصله‌ی زیادی دارد.

40

بررسی بازی Darksiders Genesis

بازی Darksiders Genesis با حفظ ویژگی‌های مثبت همیشگی‌اش، تمام مشکلات نسخه‌های قبلی را هم به ارث برده و تنها از دوربین ایزومتریک به‌عنوان چاشنی جدید استفاده کرده است اما همچنان اثری لازم و لایق تجربه است.

12

تحلیل و بررسی پچ 7.23 بازی Dota 2

چه کسی فکرش را می‌کرد در روزهایی که انتظار دو هیروی Snapfire و Void Spirit را می‌کشیدیم، ۶۲ آیتم به بازی اضافه شود! هم‌اکنون شما در حال تجربه یکی از بزرگ‌ترین و عجیب‌ترین پچ‌های بازی Dota 2 هستید. با زومجی همراه باشید تا به تحلیل و بررسی و گمانه‌زنی راجع به تغییرات آن بپردازیم.

صفحه ۱ از ۴